tröööttast

Hello there!
Hmm, verkar hålla mig till att skriva inlägg en gång i veckan i alla fall. Det är väl alltid något? ;) Plötsligt händer det ! Helt otroligt vad trött och sömnig jag är nu. Dags för en dejt med kudden och John blund minsann. Måndag ännu en gång.. idag hade vi intro på en ny kurs, ledarskap för lärande. Känns helt okej! :) Om två veckor ska jag ut på praktik också, som jag ska ha i fyra veckor.. Blir roligt! Kommer nog bli tufft samtidigt att ställa om sig på att "jobba" heltid, när man pluggar har man ju så mycket "fritid" emellanåt. Eller ja, det är väl inte så otroligt intensitvt ändå som när man arbetar heltid. Sen har vi en uppgift vi ska göra, vi ska filma oss själva medan vi leder en barngrupp. Detta ska sedan VISAS i smågrupper och för en lärare.. shiiiit, det är jag riktigt nervös över. Huua.. filma sig själv liksom och sedan visa för andra. Men men, brukar ju lösa sig oftast. Man ska bara vara lite nervös först!
 
För övrigt har helgen varit lugn och skön. Busat och myst med Alexander hela helgen, i lördags kom Sarah, Angelica och Linn hit för att se mello såklart. Och jag är såå nöjd med att Robin vann! Jag har hela tiden tyckt låten  varit okej men inte så mycket mer, men har ändå börjat gilla den mer och mer.. är en sån där låt som "behöver lite tid på sig". ;D Så jag kände väl under kvällens gång att han gärna fick vinna. Jag hade han, Anton, Yohio och Ulrik som favoriter och de kom ju även i top 4 haha, så jag har bra smak. ;) Tror även det går bättre för Robin i ESC än det skulle gjort för Yohio om fick svenskarnas röster. Men tror ju inte att han vinner, det är ingen loreenlåt.. en sån låt får vi väl inte på många år, jag älskar den än idag!!
 
Justja, hade tenta i fredags med.. och det var det jävligaste skittenta jag varit med om. Hej omtenta! Skönt att veta att man inte är ensam om att tycka det, var inga glada studenter i fredags eller.. shit majbritt. Hade sådan otrolig tidspress på sig, supersvåra frågor som man borde haft två-tre dagar på sig att göra istället för ett fåtal timmar. Omg om.. mardröm! Hoppas man får besked fort då iallafall så man kan göra omtenta och sen ha det ur världen.. vill bara rikta in mig på en kurs i taget helst. 
 
Nej sova var det, godnatt fina ni!
Slänger upp en några veckor gammal bild på oss, hoppa i sängen får man göra ibland. :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0