sego

Hej fredagkväll !
Jävlar vad jag är trött. Skrutten ligger vaken ÄN han och försöker sova.. borde somna nu när som helst. Han somnade nämligen i bilen idag vid 17tiden när vi var och handlade med pappa, är därför han var så kvällspigg ikväll. För övrigt har han fått riktigt bra sovrutiner. Sover så gott som aldrig mer nån middagslur, så när han inte gör det så somnar han oftast 19:30 ca, om kvällarna och vaknar ca 12 timmar senare. Men ibland blir det lite galet, som idag då. ;) Får se hur det blir de 4 veckorna när jag ska ut på vfu, kommer ju behöva lämna han 6:30-7 vissa dagar, hoppas det går bra. Så tidigt har jag aldrig lämnat han förr, 7:30 som tidigast har det varit. Men det går nog bra, allt löser sig. Får väl sova nån middagslur på förskolan istället bara. 
 
Den här veckan har varit lugn och skön annars. Har inte haft något att göra, då jag inte fått några böcker ännu. Så vi har varit lediga, i onsdags lämnade jag Alex hos mamma och pappa så lånade jag deras bil och gled in till valbo en sväng. Fick med mig lite saker hem dessutom, två par skor (ena var nya converse, supersnygga!), två toppar, ett armband, en tröja, en vårjacka och en plånbok. ;) Så jag är nöjd! Blivit lite shoppinggalen på sistone, finns ju så mycket snyggt. Älskar bik bok, min nya favoritbutik!! 
Mycket promenader har det blivit i veckan också, så himla skönt väder det har varit! Älskart. Fast imorse var det fan -18 eller nåt och sviiinkallt. Som tur var värmde det på senare på dagen.. bland det värsta som finns måste ju vara att frysa, gud vad jag är känslig sådär. ;d haha
 
Ja, nu har hjärtat somnat i alla fall låter det som, knäpptyst där inne. Imorgon ska jag tvätta, sen på kvällen åker han till sin pappa och blir där till måndag. För mig blir det lugnt hela helgen, laga god mat och bara vara. :) 
 
Nej, ska väl läsa klart Veckorevyn och sen sussa jag med. Så trött, gick upp 6:30. 
 
Slänger upp denna bild på mig och min andra halva. I will always love you <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0