mondaaay

Nej, tisdag är det förresten.. Eller strax i alla fall. Vafan redan tisdag? Var ju nyss lördag.. skrämmande vad fort det går. Snart helg igen.
Helgen som var var trevlig. Fredagen var lugn, camilla var här och toppade till mitt hår lite, var ju en aning slitet. Annars handlade jag och fixade bara, jag och Alex var lediga från förskola och skola. Sarah kom förbi sen på kvällen och umgicks, trevligt som vanligt :) På lördagen vaknade lille mannen upp vid 7 redan. Det har blivit tidigare morgnar på sistone, men även såå tidiga kvällar dessutom så jag ska inte klaga. Men typiskt nog så vaknade jag upp och hade feber, attans. Då är det inte kul att vakna jättetidigt.. var fruktansvärt hängig, fryssen å kände av i halsen. Är man sjuk så sällan som jag är blir man bortskämd och när man väl blir det är det såå synd om en. Men vilade en stund på eftermiddagen, annars tvättade jag. På kvällen skjutsade vi Alexander till valbo och hem till Viktor då hans bil pajat, så han fick spendera lördagkvällen, söndagen å lite av måndagen där. Sen på kvällen kom Angelica, Sarah och Elin hit, hade ju bestämt att vi skulle festa till det lite. :) Var bestämt sen länge, typiskt att jag blev sjuk just då då. Men men, ibland får man bita i det sura äpplet och jag höll ju mitt löfte och hakade på ändå så gott jag kunde. Inte är jag den som bangar int. ;) Men var en rätt lugn kväll och kände knappt av alkoholen. Så det blev tacos, andra chansen på melodifestivalen (bra artister till final!) och sedan åkte vi in till gävle. Vi hade först tänkt prova på all star som sagt, men vi ändrade oss då vi hörde att det var premiär för Platsbanken som det heter, gamla goya. Tänkte att det kanske är mest drag där plus att det var åldersgräns 22 år, så tänkte att då slipper vi en massa 18-19åringar som är överallt, höhö. MEN, ett stort men. Man lär ju prova för att få veta, och nu vet vi att dit går vi nog aldrig igen. Riktigt segt ställe, har ju varit på Goya några ggr innan även om det var flera år sedan, men t om det var bättre än det här. Nu var ju jag hängig också men det spelar ingen roll, det där var inte mitt typ av ställe. Sen folket som hänger där.. ja, jag är ju inte den som dömer folk och är alltid trevlig mot folk så länge de är trevlig mot mig, absolut. Men ja, lite väl mycket folk där som är lite "fin i kanten", lite väl mycket överklass skulle man kunna säga. Så ja.. jag lämnar det ämnet nu. ;) Jaja, blev buss hem och sen taxi från resecentrum. Inte går jag ute själv sent på natten i sandviken nu heller, med tanke på de händelser man hört om på sistone.. huua. Hoppas de får fast han fort fort!!! Obehagligt som 17..
 
Igår var det söndag, det blev en promenad i finvädret. Underbara vårkänslor! Så var jag och solade solarium dessutom, tänkte köra ett försprång och bli brun och fräsch inför sommaren ;) Nejdå, men det är skönt att sola. Sen gick jag hem , tittade på twilight breaking dawn part 2. Så nu har även jag sett alla dessa filmerna.. helt okej var den, fast jag är väl inte sånt superfan av de filmerna heller som många andra. Och idag ställde jag kl på före 9 så jag skulle upp och hinna läsa lite plugg, så vaknar jag givetvis 10:40. Men fan vad jag var värd det, utan tvekan.. Är väl därför jag inte är supertrött nu heller, men nu ska jag i alla fall sova så jag orkar upp. Ska lämna Alex på förskolan vid 10 men han lär ju vakna en stund innan ;)
 
Blev ett ganska långt inlägg idag. Jag kan ibland jag med, så slänger jag upp någon bild på febriga mig från i lördags. Råkade ju dock se ganska bitchig ut på den andra av bilderna, men det råkade bara bli så. Alla som känner mig vet att jag är allt annat än bitchig, höhö. 
Ha en fin vecka, skrivs väl snart igen. :) Godnatt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0