YEY

Hallå där !
Ja, nu när jag t.om fått några besökare dagligen i och med mitt förra inlägg så känner jag mig ju elak om jag inte skriver mera. ;) Får dock bli ett snabbt inlägg, här måste pluggas vidare! Har precis läst ut en Katitzibok, som skulle läsas tills imorron. Lättläst och ganska bra må jag säga! Samt tittat på en föreläsning på black board. Nu ska jag se en film vi ska se tills imorron, dock är den sjukt svår att få tag på... vägrar ju hyra den. Sen ska det läsas en massa fler sidor också tills imorron, sen har jag saker att göra till onsdag med. Men det får jag nog ta lite av ikväll och imorron kväll. Ja ni.. sjuk har jag gått och blivit också! Jag som aldrig är sjuk nästan, 1-3 ggr om året oftast. Därför blir det så jobbigt när helvetet väl bryter löst. Var vaken inatt vid 5snåret, kunde inte sova pga min hals.. massa saliv å blä. Förkyningen håller sakta men säkert på att bryta ut den med.. tyck synd om mig! Trött är jag å, inte lätt nu inte. Skönt med måndag i alla fall, för herregud vad jag ogillar söndagar. Dystra jävla deppdagar, nej tack! Nystart från och med idag, ny vecka, nya tag och nya möjligheter! Känns toppen :D 
 
Fortsätta plugga var det tyvärr, men jag skriver väl mer i sinom tid. ;) Tjing !
 
Jag å sis, förra veckan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0