Älskade plusgrader

Helloooo there :)
Onsdag eftermiddag, ska strax iväg och hämta skrutten på förskolan. Kom hem från skolan för bara en liten stund sedan, hade temaseminarium inne på högskolan. Ganska intressant kurs detta, myckeeet litteratur bara! Ohja. Men ofta ganska intressant sådan, som tur är. Blir hemmaplugg imorron, sen på fredag ska vi göra en gruppuppgift, en fältstudieuppgift på en förskola i gävle. Intervjuer blir det. Sammanställa allt nästa vecka, så är vi klar sen. :D Kan man vara ledig vecka 8 sen när den andra uppgiften egentligen skulle gjorts också, schyyyyssst ! ;)
 
Alexander blev ju sjuk i måndags kväll han, stackarn. Hade väl blivit smittad av mig förstår jag. Men igår var han feberfri så gott som hela dagen, hade väl på gränsen till feber men han var mycket piggare så idag fick han gå. Men hade turen att ha farmor som kom hit igår och var med han, så jag ändå kunde åka in till skolan. Finns inte ord för hur tacksam jag är för alla de nära & kära jag har runtomkring mig, som ställer upp så mycket som de gör. Med Alexander osv.. Hur tacksam som helst. 
 
Sen älskar jag plusgraderna också! UNDERBART! Det enda jobbiga är väl slasket å att man blir dyngsur om fötterna, men för övrigt så. Älskar vårkänslan ! Älskar våren. Ge mig vår. Helst nyss!
Ser fram emot helgen med. Alexander ska till Viktor på lördag, så vi har planerat in en utgång. Alltid lika trevligt att gå ut och härja lite med mina tjejer. ;) Är på sådant humör nu känner jag... Sen börjar ju melodifestivalen på lördag med ! Måste ses. Blir bra lördagar framöver, bra lördagsnöje ;)
 
Nej, nu ska jag avrunda för denna gång. Och kom ihåg, den enda som kan ta dig fram i livet är du själv! Så sant, så sant. 
 
Puss på er !
 
<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0