Valbo

Hej hopp!
Söndag igen, huur kan helgerna och veckorna gå så jäklans fort? Hinner ju inte med. :) Men bra det i alla fall, då blir det vår och sommar fortare.
Idag blir det nog en tripp in till köpis med mamma och alexander. Tänkte kika efter lite kläder åt mig och Alex, supermycket blir det inte men nåt kanske man hittar. Beställde ju en snygg topp från Nelly igår med. :) Skitfin var den, jag föll direkt ;) Sen är det ju fri frakt också fram till 28e så bra att passa på. För övrigt i helgen osv så fick ju min skrutt tillbaka magsjukan, kräktes ner hela sängen nästan sent i torsdags kväll. :/ Hann vara på förskolan två dagar så kom det tillbaka, de har det ju på avdelningen. Men efter det har det varit lugnt, han har varit lite dålig på att äta men inte kräkts. Ett under att jag inte blivit smittad kan jag säga, vi som är så nära inpå varandra och det är ju såå smittosamt med. Men var mest lugnt annars, har tvättat och så. Igår var Sarah, Angelica och Elin här och tittade på mello såklart. Tradition varje lördag. ;) Och jag tycker verkligen att rätt låtar gick vidare till final! Superbra ju! Andra chansen var det också rätt som gick till. :) Nöjdare än vad jag var förra veckan, då var det ju skandal :P Då blir det andra chansen nästa vecka och final veckan därpå. Vi tänkte även gå ut på lördag, blir skoj :) Ska prova på all star den här gången istället för heartan, har ju varit där så mycket och sägs det ska vara riktigt bra på all star. Visar sig väl dåå :) 
 
Nej, får bli ett ganska kort inlägg idag. Slänger upp en liiiten bild på toppen dessutom som jag beställde, sjuukt snygg ;) För övrigt skulle jag behöva en kram känner jag. Idag är en sån dag med mycket känslor i kroppen. Tur att jag har min lillfis som mer än gärna vill kramas. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0