Jahapp

Dags för en till uppdatering då, maybe? Var ju en vecka sedan? Äh ;)
Så vad har hänt sen sist? Inte alltför mycket, är inne på blocket varje dag och letar efter små missar, men kommer inte ut några. :( Eller jo, men isåfall bor dom i hudiksvall eller ljusdal, lite närmare tack! Hur söta som helst är dom också, dom som bor sådär långt bort.. jaja, det lär ju dyka upp nån snart. Lite tålamod tack ;D Något jag inte har alltför mycket av alla gånger nämligen, dumma mig.
Annars har det varit plugg och hemmaträning. Min lillskrutt blev sjuk i onsdags han. Först idag har han äntligen varit feberfri, så imorron kan vi gå ut och leka, äntligen. :) Han har haft som högst över 40,5 graders feber, samt magsjuka. Blev dock som tur var inge långvarit med magsjukan, två ggr kräktes han.. ena natten kräktes han ner sin säng, och dagen efter när mamma var här med han så blev det soffan. Intressant info vaaa ;) Men tvätta en massa har man fått göra. Usch, avskyr magsjukan.. värst av allt det! Var säker på att jag själv skulle få det också, bara väntade på att jag skulle kräkas men konstigt nog och som tur var så hände inget... ÄN! Men tycker det borde ha hänt nu isåfall. Nej, så hela helgen har vi varit hemma mestadels.. igår kväll var Sarah å Angelica hit och tittade på mello såklart ;D MEN VAD ÄRE MED SVENSKARNA?!?! Pinsamt värre! Hur kan vi skicka iväg de där gubbarna med deras kassa låt? Åååh herregud. Janet Leon hade en grymt bra låt, helt klart bäst igår. Och de slog ut henne :O Sen var Eddie bra också, men han gick inte vidare heller.. States of drama som tog andra finalplatsen var ju bra i alla fall, men jag är fortfarande sjukt besviken. Skyll er själv liksom. :P Ja, där kom :p-smileysen som jag nästan aldrig gör, då jag avskyr den, haha ;D Men när den kommer så äre rätt illa. Jaja, mys att ha tjejerna här, skönt och trevligt med massa tjejsnack också. Så glad att jag har er. <3
Sen skulle ju egentligen Alexander varit hos Viktor i helgen då det var hans helg, men vi kom överens med att inte krångla och ta ut han och åka iväg när han varit så dålig, så Viktor kom och hälsade på idag istället. Fick låna hans bil och åka till rusta och handla lite välbehövliga grejer och det vart en del dessutom. 
 
Ny vecka och nya tag imorron då. Vi är lediga, jag ska bara plugga på onsdag och torsdag sen är vi ledig alla andra dagar i veckan. Har inte supermycket just nu såå. Ska väl göra den andra duggan nu i veckan, klarade den första i måndags som tur var. Nu är det bara den här kvar innan tentan och man måste klara båda för att göra tentan. Och mycket mycket litteratur är det.. men det mesta är intressant faktiskt, mycket genus och sexualitet.
 
Nuu ska jag natta min sötnos. Ha det fint :)
 
Vi på midsommarafton -12. Ge mig sommar NU NU <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0