Helt jävla galet

Hej svejs.
Tisdagkväll, den här gången var jag rätt snabb på att blogga ;) Kan om jag vill! Ska strax gå och sova, blir upp igen och ha en förmiddag i skolan. Idag hade vi redovisning och det gick bra :) Sen hemmaplugg torsdag, sen är det helg igen. Ledig fredag. Vart fan tar veckorna vägen?! Jag fattar inte hur det kan gå så fort. Det blev valbo i söndags förresten och jag hittade sååå mycket fint. Massa kläder till mig själv och även lite till Alex. :) Över 2000 blev det allt som allt, haha. Så nu får det vara lugnt på den fronten ett tag ;P Sen när vi skulle åka hem och hade kommit ut till bilen, precis när dom skulle stänga kom jag på att jag måste ha glömt min väska inne på köpis. Kutade in, och så mötte jag en barnfamilj som kom med väskan åt mig. De hade väl sett den och sett mig vara där och förstod det var min. Såå gulligt, tusen tack till dessa snälla ärliga människor. Hade ju mobilen och plånboken på mig som tur var, men nycklarna var ju där i.. uuh får alltid panik när jag tappar bort såna där viktiga grejer.
 
Jag tänkte dela med mig av ett sjukt filmklipp jag såg nyss. Hur fan kan killen göra såhär? Vilken jävla galning!!! Snacka om att leka med döden.. bland det värsta jag sett!! Kan knappt titta på det jag.. Godnatt !
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0