Hej söndag!

Godmorgon !
Nu var det väl en vecka sen ungefär som jag skrev sist..? Oj oj, ja men det är nästan bättre att uppdatera lite mer sällan och har mer att skriva, än att skriva tråkiga inlägg varje dag. ;)
Då var den jobbiga söndagen här, huua. Och kallt och hemskt är det ute, behöver inte tala om ännu en gång hur mycket jag längtar efter den underbara våren. 
Igår var Sarah här och umgicks med mig, vi tittade på melodifestivalen såklart ;) Men shit vilka tråkiga låtar som var med igår... ingen höjdare alls ! Nej du. Efter det tittade vi på gaygalan, verkligen underhållande :) Blev väckt nån gång mellan 7-7:30 imorse, huuur trött som helst. Men jag å lillskrutten låg kvar å mös en stund innan vi gick upp. Nu sitter han och äter frukost, han är expert på att sitta och äta frukost länge på morgnarna ;) Senare idag ska jag åka till Hedesunda faktiskt och titta på ett par kattungar. :) Ih vad roligt ! Min bror Peter skjutsar dit mig, tror mamma följer med också. Alexander blir kvar hemma med sin morfar han. De har nämligen kattungar där, som bara är ca 5 veckor. Och jag ska förmodligen bestämma mig för vilken som ska flytta hem till oss inom några veckor ;D Om ca 3 veckor blir det isåfall. Hinner man förbereda lite innan dess. Huuur mysigt som helst med en till familjemedlem! :) Lutar mest åt att jag vill ha en hona, ska försöka kika upp könet på kattungarna också, då dom som äger dom nu inte visste alls. Men, jag väljer väl den som faller mig mest i smaken helt enkelt, sen kvittar det ju egentligen om det är en hane eller hona. Mys, ser verkligen fram emot det! Bara att börja fundera på namn då, har en massa flicknamn på lager men inga pojknamn. Tar gärna emot namnförslag ;) Har ju tänkt ha katten ute så småningom, jättebra då vi bor på markplan. Har dock ingen erfarenhet av utekatter, så tar gärna emot tips!
 
Ja, annars i veckan får man se vad som händer. Massa plugg blir det ju, lite träning. Tränar med Paolo Roberto nämligen, huur bra träning som helst. haha. Hans träningsbok är i alla fall himla bra ! 
Nu ska jag leka med bilar med min lillfis, ha en bra söndag !!
 
Without you i would'nt survive, I will love you till the end of time <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0