Måndagkväll

God kväll.
Då var jag här en sväng igen, håller mig rätt tyst för stunden eftersom Alex håller på att somna inne i sovrummet. Känner av irritation i min hals just nu, orkar inte bli sjuk, gah. Hoppas det bara är nåt tillfälligt.. Alex är frisk i alla fall, huvudsaken det. Har kanske blivit smittad från förskolan där jag haft vfu, risken är ju rätt stor. Hade min sista dag där idag förresten. Kändes tråkigt att lämna dem, har varit en härlig tid :) Bjöd dem på glass idag iaf, sista dagen och allt så det uppskattades. Tillbaka till verkligheten nu och massa plugg står på schemat de kommande veckorna. Sätter igång imorgon, wish me luck! Känns bra iaf att man närmar sig slutet på utbildningen, tänk att i december är jag klar! :) Lite skrämmande nästan men samtidigt härlig känsla. 
 
Vår har det blivit också.. älskart! Bästa årstiden ;) Idag var det dock ganska kallt, men i helgen var det perfekt. Har haft en lugn och skön helg, varit ute mycket och såå, umgåtts med bra och fina människor osv. Camilla var här i fredags kväll, tvingade henne att se på Sune i grekland med mig. Haha, lite smårolig film emellanåt men njae.. långt ifrån så bra som originalet. Mina och Camillas kvällar alltså, de är så galna! :D Som jag skrattar med henne skrattar jag aldrig med någon annan, ingen kan överhuvudtaget få mig att skratta som hon. Haha, våran sjuka humor är så sjuk men samtidigt så bra, ja herregud :) 
Igår var jag och Alex även till mcdonalds och åt lunch, och i bordet bakom oss sitter 4 killar i 11-12årsåldern. Så hör jag hur de säger tyst "Vad gullig han är" och när jag vänder mig om sitter alla och tittar på Alex. Haha så sött av dem att säga det, alltid roligt att höra om sitt barn liksom :) Alexander var ju så söt när han satt där och åt så lugnt med, såg så nöjd ut över maten och nöjd med tillvaron liksom :D Min gofis. En mindre rolig grej är dock att min mobil har börjar krångla, så var in till Media markt igår och skickade iväg den, så har en lånetelefon just nu. En skitgammal samsung med sånt där lock på , haha! Fyfan, kan knappt skriva sms med den ens, t9 liksom minns inte hur man gör knappt ;P Så jag hoppas verkligen min tele kommer tillbaka fort, kan ju inte använda instagram å sånt heller.. är lite smått beroende, men kanske är nyttigt också att vara ifrån sånt ett tag :D Var även till Jysk och köpte trädgårsmöbler till uteplatsen, lär passa på nu när våren kommer.. så blev ett fint glasbord och två fräscha stolar. Har ju ett till litet bord och en till stol i förrådet ifall det blir mycket folk här. Perfeeekt :)
 
Ja i veckan annars väntar väl mest plugg. Längtar redan till helgen, då lutar det åt lite fest och utgång :) Blir niiice. Planerat att åka in till church street och äta, har inte ätit där på över ett år och godare mat finns typ inte, haha. Deras drinkar är ju nice dem med! Så blir det väl utgång i gävle någonstans sen. På valborg däremot har jag inget alls planerat än och tror inte det blir så mycket planerat då heller. Får se helt enkelt, lagar väl nån god mat, åker med Alexander till nån kase och kikar kanske, vem vet :) Äntligen maj snart iaf, wohoo.
 
Nej, nu ska jag avrunda här. Ska lägga mig och läsa 50 nyanser av frihet, yes har äntligen köpt den boken med :) Haft uppehåll ett tag men nu vare dags igen ;) Sen ska jag se klart gossip girl med, har bara några få avsnitt kvar nu av säsong 6, sista säsongen :)
 
Ha en bra kväll, puuuss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0