trötter

Hejsan hoppsan !
En trött Ullis som skriver ikväll.. oh yes. Ska gå å sova nu.

Har inte så mycket å skriva heller. LOREEN VANN JU IGÅR I ALLA FALL! ;D SÅ jävla underbart! Jag blev helt lycklig. Hade lust å jubla högt men det kunde jag inte med en sovande Alexander i rummet bredvid. Det var hon värd! Innan dess var jag, Alex och Camilla i valbo. Fyndade lite smått.

Idag har jag och Alex varit med Jessica, hennes Moa (som är 6 dagar yngre än Alex) å hennes Melvin på 4 månader i stadsparken. Först hade vi lite picknick och sen blev det lekparken. Jättetrevligt, även om Alex inte varit på sitt bästa humör idag ;P

Ny vecka imorron och nya tag. Bara att kämpa på och ge järnet. Blir en del i skolan, men efter torsdag kl 16 har vi sommarlov! ;D ;D Lovely! Eller ja, slutversionen på skrivuppgiften ska ju in på blackboard senast 5 juni men utöver det då. Sen ska jag plocka blommor till herbariet så jag har klart den skiten nån gång också. Och i mitten av juni nån gång börjar jag jobba. :)

Nej, fy vad trött jag blev, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0