Ny design!

Ååh visst är mina nya bloggdesign fin?? :) Älskar den! Jag älskar verkligen där fina sommarbilden jag knäppte igår på Alexander, så fruktansvärt fin. Tusen tack Sofie för hjälpen! En annan har ingen ork att ens försöka hålla på å fixa å trixa med sånt där.. länkar hennes blogg här också: http://www.nattstad.se/sofiilicious ;)

Just nu är Alexander hemma hos mamma och pappa, själv sitter jag och sliter med hemtentan.. Tyckte in den såg så svår ut när jag kollade på den först, men lite svårare än jag trodde var den. Skriver lite mer idag, så tar jag resten imorron. Ska vara inne senast 22 imorron kväll, det hinner jag! Tänker vara klar före för den delen med.. kl 21 imorron börjar ju första semifinalen av ESC! Jag är så laddad. Men ser ännu mer fram emot torsdagen när Loreen är med och framför allt lördagen när hon kammar hem vinsten ;) Så måste det bli!

Nej nu skriker min mage, jag ska göra toasts i min smörgåsgrill, går fort å är gott! Yes!

Ha en fortsatt bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0