Happy!

Wohoo här sitter jag och har precis skrivit klart min seminarietext. Vet inte hur bra den blev men vafan, skiten är gjord iaf :D Så jäkla skönt! Det här var nästan det sista jag gör i skrivväg för den här terminen. Vi ska iofs opponera våra skrivarbeten på måndag så får nog ändra om lite efter det. Har ju redan hittat små slarvfel jag ska göra om också, men det tar nog itne så lång tid :) HAPPY!

Sen är det sol idag, pengar har kommit.. ja kan man vara annat än glad? Men det bästa är ju att LOREEN gick till final igår, ååh jag finner inga ord! Blev helt tagen av henne igår när hon uppträdde. Vilken röst, vilket framträdande, vilken LÅT! Hade jag varit lesbisk hade jag varit kär i henne ;D Haha. Nu är det bara å hålla alla tummar och tår vi har för morrondagen, hoppas hoppas hoppas hon tar hem det här. Allt annat vore skandal! Då blir det en arg och lessen Ullis som skriver här efteråt.

Nåja, nu skriker min mage efter mat så jag ska gå och fixa ihop nånting. Sen ut i solen en halvtimme kanske, innan jag hämtar skrutt på dagis. Ikväll ska vi till mcdonalds med Sarah och sen ska vi ha fredagsmys! :) <3

Annars i helgen blir det bara lugnt, har hört det ska bli finväder? Hoppas!

Ni får ha en jättebra helg :) Jag slänger upp Loreens framträdande från igår!


Kommentarer
Postat av: william

loreen äger:D



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 12:51:29
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0