Godnatt!

Nu börjar ögonen bli tunga.. John Blund är här och raggar på mig, jag får väl lyda hans order då.
Somnade ju inte förrän efter 4 inatt, sen vaknade jag självmant 9.30 och kunde inte somna om. Det var ju lite fest igår. :D 
Blev förfest här.. Jag, Camilla, Linn å Angelica. Sen åkte vi in till gävle och Heartbreak, fick skjuts både dit och hem gratis, tusen tack!! Så det var en helt okej kväll. Men har haft roligare :) Tog det ganska lugnt med drickat också, skönt det :) Blev Max innan vi åkte hem också. Sjuuukt gott! Har inte ätit där på två år snart, sommaren då jag var höggravid åt jag där senast så det var på tiden ;) Ja, minsann.. 
Idag har det varit lugnt, var hos mamma å pappa ett tag med Alexander. Känts som söndag idag, inte så konstigt heller. Imorron är det skola igen, men snart är det helg igen. Inga planer alls dock denna helg. Lugnt blir det iaf, ett som är säkert.

Nu ska jag sova som sagt, ni får sova så gott :)
Slänger upp två bilder från gårdagen på mig och Sis. Spegelbilden är ju ganska mörk dock, iaf på min skärm. Men men. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0