Yes!

Wohooo, här sitter jag och är skitnöjd. Loreen vann precis melodifestivalen och nu har vi nog stor chans att kamma hem hela skiten ;) Iiiih taggad! Men måste vänta ända till slutet av maj för att se hur det går.. Jaja. Hade sällskap av lillskrutt, bror Stefan och syster Camilla ikväll iaf. Mattias fattades dock, vi fick diskutera över msn efteråt istället ;) 

Har väl inte så mycket att säga egentligen. Går lite sisådär med bloggandet, jag skriver när jag har tid å ork helt enkelt. Veckan som varit har varit rätt fullspäckad med skola å plugg, veckorna går så fruktansvärt fort.. Funderar vad jag ska hitta på nu innan sängdags. Sätta mig och spela lite wordfeud kanske?! Haha, jag har blivit galet beroende av det.. inte bra :P Jag heter i alla fall ullis murris där, så bara att lägga till mig. Så får det nog bli ett avsnitt av gossip girl innan sängen med..

Söndag imorron, vad händer?! Träna på kvällen iaf hoppas jag, wooho :) Hoppas på fint väder.. 

Nej jag ska göra det jag skrev att jag skulle göra nu istället.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0