Svåårt

Sitter hemma och försöker plugga men det går inget vidare. Koncentrationen vill inte vara med mig idag, har tankarna för mycket på annat. Sen jävlas programmet med mig också som jag ska skriva i.. vi har fått skriva matdagbok och detta ska läggas in i ett program som heter dietist xp, programmet krånglar när jag ska spara det och en massa skit.. bror Peter kommer å hjälper mig med det senare idag i alla fall, hoppas han förstår hur det funkar. :P

Alexander vaknade med kletiga ögon imorse också, stackaren :/ Fick vara hemma från dagis, lika bra det med tanke på hur lätt ögoninflammation smittas. Var på bvc igår iaf, nu väger han 11.520 gram och är 84,5 lång :) Min stora kille. Kändes skönt att han ökat lite på vikten med, han hade gått upp ett kg iaf sen när vi var där för tre månader sedan. Nu på morgonen tog vi en promenad till konsum, helt otroligt vad allt ätbart tar slut fort här hemma :P Efter det var vi ute i solen, han fick äta äpple utomhus :) Sen kom pappa och hämtade honom, tänkte han skulle vara där någon timme så jag får plugga men det här programmet vill ju inte fungera. Kanske sätter mig med nåt annat plugg då, ett tag.. suck, tråk. 

Ibland skulle det vara skönt att kunna se in i framtiden.. samt att slippa fundera över jobbiga beslut.. åter igen suck.
Nej, plugg var det. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0