Onsdag förmiddag

Hallå där!
Inte ofta jag bloggar såhär tätt och en förmiddag dessutom.. tänkte t.om blogga tidigare men då låg sidan nere för tillfället. När man för en gångs skull hade suget efter det :) 

Ja, hemma idag igen med Alexander som fortfarande hade feber igår.. mamma var med han till hälsocentralen på förmiddagen när jag var i skolan men dom kollade inte på han, sa bara att han verkade så pigg så vi skulle avvakta. Imorse hade han i alla fall ingen feber alls så jag hoppas hoppas att det är på bättringsvägen nu! Så kan han vara på dagis imorron några timmar, det har han nog längtat efter :) Blir enformigt och rastlöst att vara här hemma för länge, tycker nog både han och jag.. jag tycker verkligen inte om att vara inomhus en hel dag, känner mig deprimerad om jag inte får komma ut! 

Var nog på sveriges sämsta humör imorse när jag vaknade, och än är det inte på topp, fyfan :P Skulle nån jävlas med mig idag skulle det bli synd om den personen, för idag är jag inte att leka med! Vaknade på riktigt fel sida, trots att jag fick sova ut. Somnade kanske 00.30 inatt och fick sova till 9 imorse.. inte fy skam med sovmorron ändå. 

Men till nåt roligare, jag klarade Kost och hälsa-tentan! :) Fick B på den dessutom, det trodde jag aldrig så jag är riktigt nöjd. Idag blir det att plugga mer inför tentan vi har imorron med, tekniktenta , den ska vi göra i en datasal via datorn.. aldrig gjort förut :P Men det är bara kryssfrågor, går förhoppningsvis bra..
Sen är det helg! Och nästa vecka börjar två nya kurser :)

Sen kan jag berätta något ännu roligare.. igår var ju mamma då som sagt på hälsocentralen med Alex å så ska hon berätta hans personnummer för tanten i luckan. Och vet ni vad hon säger? 901214.. hahahahah! Alltså min systers personnummer :D Skrattade ordentligt när hon berättade.. tanten hade sagt: Nej men riktigt så gammal är han nog inte :)
Mamma är van med att säga Camillas personnummer för hon var där mycket med hon när hon var liten, haha. Å så var hon en aning trött igår morse med, kanske märktes ;P

Alex sitter i soffan å kikar på barnprogram, ska ta och joina honom :)
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0