Måndag kväll

Ja nu var det en vecka sedan jag bloggade igen, kanske är på tiden då.
Sitter hemma och kollar på BB, efter det blir det en dusch och sen sova. Jäkla tur att Hanna R åkte igår, skönt å slippa det där dryga fanskapet! :P Kul att de tog in tre nya igår, kul med lite nya folk så kanske det händer något.. blir lite enformigt med de samma gamla. 

Idag har jag bara varit hemma, var iväg och handlade en sväng och ikväll har jag tvättat. Lillskrutten har blivit sjuk IGEN.. jag skrev ju för en vecka sen också att han var sjuk, men han var feberfri i onsdags. Så fick han vara frisk några dagar, men igår morse kom febern igen.. Har haft väldigt högt, igår var den uppe på 40 grader och idag har den gått upp och ner.. lite över 39 grader som mest. Men han är förvånansvärt pigg ändå :) Inget dagis med andra ord, han får vara hemma och kurera sig. Imorgon får mamma vara med han medan jag är i skolan på förmiddagen.. eventuellt att de tar en tripp till hälsocentralen så vi får veta att han inte har nån annan infektion i sig. 

Annars då, i veckan å helgen som varit? Veckan minns jag inte ens, var väl plugg förmodar jag? Hade tenta i fredags i Kost och hälsa, får veta resultatet imorron .. nervööös! :/ På fredag har vi en tenta vi ska göra via datorn också, i teknik.. längtar redan till helgen igen, hoppas veckan går fort. Kanske blir en tripp till Avesta lördag-söndag.. var ju ett tag sen jag var där, alltid Mattias som kommer istället. :) I lördags kom Mattias och Jullan iaf, de stannade till söndag :) Mysigt å trevligt som alltid <3 Annars hann jag med en sväng till valbo med mor och Alex på lördagen. Fick lite inhandlat till både mig och Alex. 

Igår kväll var Sarah och Sirpa här, de hade med sig en hel kartong (!!) med leksaker till Alexander.. så hiimla gulligt å snällt! Han avgudade leksakerna dessutom, taack som fan ;) <3

Sm-GULD fick vi igår med ;) Underbart, det förtjänar dom! Var en rysare där de sista minutrarna men det blev ju bra till slut. :D 

Nej duscha och sova var det så jag orkar upp. 

Slänger upp en bild på min lilla sjukling med hans nya kavaj och keps, tog den här bilden idag. Stilig som få! ;) Mamma älskar dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0