Helgen slut

Tjena hejsan!
Här sitter jag, söndagkväll å jag ska strax krypa ner bredvid lillprinsen och sova sött. Upp tidigt imorgon, han ska vara på dagis 7.30, sen blir det skola till eftermiddagen för min del.
Kollade klart på BB live för en stund sedan, så bra att Jessica åkte ut! Slipper vi höra hennes jäkla malande :P Hannah W, ja hon är en person för sig tycker väl nog vi alla. Hon är dryg, störig, allmänt jobbig men samtidigt såå underhållande. Tycker hon är rolig med :) Vill inte att hon åker ut! Det är ju hon som gör programmet roligt, även om hon inte ska vinna. 

Hur som helst, jag har haft en bra helg :) I fredags kväll kom Mattias å Julia hit. Efterlängtat, vi hade en lugn å skön kväll. Dagen efter var vi till lekparken i stadsparken innan de var tvungna att åka hem igen. Var hemma några timmar med Alex innan min mamma kom å hämtade honom på kvällen. Sen begav jag mig hem till Linn med Sarah där vi började förfesta. Angelica och Fanny kom också dit efter några timmar. Tog en taxi in till heartan, var väl helt okej där men har haft mycket roligare kvällar.. hursomhelst så var det en toppenkväll med girlsen. Pricken över i var Sarahs snygga vurpa när vi kommit ut från krogen :D Haha ;D I alla fall så hämtade Gabriel oss och skjutsade hem oss, somnade som en stock innan jag knappt lagt huvudet på kudden, ruskigt skönt.
Sov till 10 idag.. Inte ett dugg bakis heller, så skönt att jag nästan aldrig blir det. Fick bli två avsnitt av gossip girl innan jag åkte hem till mamma och hämtade hem lillhjärtat. Han var inte hemma länge, för sen kom Viktor och hämtade honom för att åka till hofors och hem till Alexanders farfar. De blev borta några timmar så passade på att plugga lite.. Skönt med lite egentid sådär en eftermiddag. Nu ska jag strax sova så jag orkar upp! Men bjuder på ett fåtal bilder från gårdagens förfest. Jag är helt kär i mitt nya ormhalsband som jag hade igår! Är livrädd för ormar på riktigt, det är inget djur jag gillar men shit vad jag älskar halsbandet. Dock sitter det lite löst på vissa bilder :P
Godnatt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0