Feber :/

Hej där :) 

Den här gången var jag lite snabbare på att skriva minsann. ;D
Kan ju passa på att välkomna febern som slagit till i min kropp, medan jag ändå skriver tänkte jag. Konstig i halsen å fryssen, huuua :/ Synd om mig nu, nu skulle Mattias varit här å tagit hand om mig. Men jag tog mig nyss en varm dusch och två alvedon, så det känns lite bättre för stunden. Ska strax slänga mig i soffan och se BB nu, spännande att se hur festen var igår... Tråkigt att Hannah ville åka. Hon som gjorde programmet ju, just för att hon är som hon är.. Får väl hoppas de andra gör programmet sevärt å roligt ändå. 

Blir upp tidigt imorgon och åka iväg till BVC. Dags för 1,5års-vaccinet för Alexander. Så blir det vägning och mätning, alltid lika spännande... har ju inte varit där sedan december, då vi var tvungen att åka tillbaka och väga honom eftersom han låg under kurvan och sist hade han ju inte ökat mycket heller. Men han äter oftast mycket och mår bra i övrigt, det är väl huvudsaken :) Det är ju genetiskt också, så det är inte konstigt han är smal. Min goplutt <3 

Skippar föreläsningen sen, ingen idé att åka in, och speciellt inte när jag är dålig.. Alexander har ju åkt på ögoninflammation han, stackarn. Blir alltid lika sur när jag är där och ska badda hans ögon, men det måste ju göras. Får se om det blir dagis för han imorgon, det är ju klart bättre än vad det varit, men fortfarande en aning kladdigt i ögona så kanske låter han vara hemma imorgon.. Jag som skulle plugga, får försöka så gott det går när han sover isåfall..

Saknar min underbara Mattias så fruktansvärt mycket med. Jobbigt med 8 mil emellan och att man inte kan ses när man vill, men det är så värt det :) Hoppas hoppas vi ses i helgen i alla fall.. <3 Han är helt underbar, det första han skrev idag på msn till mig var "Du är vacker som en blomma och luktar gott! ;)" Underbar, jo tack... 

Var länge sen jag lade upp en bild på honom, så slänger upp en bild på han och hans lag, haha. Hoppas ingen misstycker ;) Han har ni näst längst ner, liggande på målvakten. Grrrr, vilken snygging ;) Och när jag ändå skriver om honom så mycket kan jag ju ge er hans blogg med, så får ni ännu en till blogg att läsa. http://nummer82.bloggo.nu/ ;) Go for it.

Nej, nu blir det BB å sen sova. Godnatt <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0