regn, regn, regn...

Usch, lika tråkigt väder idag igen. Helt otroligt vad beroende man är av vädret. Har ingen lust att sitta inne idag, frågan är vad vi ska hitta på. Får se om det blir en promenix till ica eller hem till mamma och pappa, återstår att se efter att Alexander sovit middag.

Igår var vi inne nästan hela dagen, men det funkade ändå. Lekte och myste. Men trotsade regnvädret och tog en promenad och var ute här på uteplatsen också. Ikväll äre BB-finalen! Laaaddad! ;D Sen imorron ska jag nog göra slingor. Sirpa eller Camilla ska göra det på mig :) Kanon det, för nu har jag en sån jäkla utväxt och slingorna börjar nästan försvinna :S
Imorron får jag hem Skilda världar volym 4 också! Happyyyy ! Kan sitta i timmar och kolla på den serien, fastnar verkligen...

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva idag. Slänger upp några bilder på mitt gosetroll istället. :) Han är ingen man direkt behöver tjata på att han ska le på bilderna ;)



PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0