Ullis is back

Hej allihopa! :) Eller allihopa, ni är väl inte så många alls som läser min blogg mer.. vilket är förståeligt eftersom jag inte skrivit i den på över två månader. Nej vet ni vad, jag har inte haft någon motivation alls. Och har man ingen motivation ser jag ingen anledning att skriva heller bara för att. Då blir det oftast inga bra/intressanta inlägg ändå. :P

MEN, nu lovar jag att jag ska försöka bättra mig.. observera försöka. ;) Så bli inte förvånade om det dröjt några veckor till innan jag skrivit ett till inlägg, det där beror helt på hur min motivation är, och den kan vara väldigt hit och dit. Men som jag känner nu så känns det som jag kommit in i en period när jag kan tänka mig skriva lite igen. Det är kul att skriva vad man gjort så man kan gå tillbaka sen och se vilka datum man gjorde det och det.
Jag har nämligen en stor skrivuppgift nu också som jag alldeles strax ska sätta mig med, den ska vara inskickad nästa måndag så den går garanterat först i nuläget.

Men i alla fall, vad har jag gjort de senaste månaderna då? Det har varit jul och nyår och allting, 2012 är här.. säger som jag sagt förut, vart sjutton tar tiden vägen?!
Min Alexander är redan 1 år och 4 månader, snart 1,5 år!! Min lilla skrutt blir så stor, och utvecklas mer och mer för var dag som går känns det som. Rätt som det är är han väl 18 och springer ute på krogen och raggar damer. :D Seriöst det står inte på, det är skrämmande vad fort det går.
Han har ju börjat på dagis också :) Det blev solgårdens förskola för honom, men det har jag kanske skrivit förut. Han har haft jullov nu och börjar igen på tisdag nästa vecka, och det har gått bra för honom! I början var han lite ledsen och ville gärna vara med någon vuxen, men nu har han verkligen börjat stormtrivas.. någon av de sista gångerna nu när jag hämtade honom var han verkligen lycklig och var det hela dagen efteråt. Känns såå bra i mammahjärtat att han trivs och har kul, min lilla kille. Återstår att se hur det går nu när han varit julledig, men jag tror och hoppas det ska gå bra.. annars är det bara att vänta ut det, så blir det bättre med tiden.

Jao, annars har skolan rullat på, tog lite julledigt jag med men nu är jag igång igen med plugget. Men ska inte vara i skolan och ha kursavslut förrän den 17e, det är mer hemmaplugg nu, rätt skönt måste jag säga!

Annars då, joo jag har ju träffat någon också. ;) Ni som är vän med mig på facebook vet väl det redan, men ni vet kanske inte så mycket om honom eftersom han inte har facebook. Han heter Mattias iaf, fyller 30 år om en dryg vecka och bor i Avesta. Har en jättesöt dotter på snart 5 år. Det känns helt toppen med honom, han är heeelt underbar! :) Gör mig så otroligt glad hela tiden, tror inte någon någonsin gjort mig sådär glad på så kort tid.. ja underbar var det. <3

Hoppas ni alla haft en bra jul och nyår..
Julafton firades med familjen för mig, trevligt och mysigt. Alexander var i full gång nästan hela dagen. Juldagen var det utgång på Lobby på kvällen, jag kan säga att det dröjer länge innan jag sätter min fot där igen... kände inte igen särskilt många alls, känner sig nästan gammal när man går dit. Nej tack, jag klarar mig.
Nyår firade jag med att gå ut och äta med Alexander, Mattias, Sarah, Gabriel och Camilla på Napoleon. Sen drog Camilla vidare och vi andra gick hit hem, hade en mysig och trevlig kväll. Spelade spel, pratade och umgicks! Ser inte någon anledning med att man måste leta på en fest på nyår och supa sig full, det känns mer som en dag att bara umgås med sin familj/vänner på tycker jag.

Ja, det var väl lite i alla fall... Eftersom min Mattias har skrivit om mig på sin "innebandy-blogg" och lagt ut ett foto på mig där så lägger jag ut ett foto på han med. ;) Får se ni se hur min snygging ser ut också. Men nu ska
jag plugga, skriver förhoppningsvis snart igen.

Take care, puss !!

<3 Min!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att höra att du är lycklig :) Det förtjänar du & Alexander :)

2012-01-05 @ 15:10:31
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Kim B

Graaaattis till nya killen Ullan! :D

2012-01-05 @ 18:11:29
URL: http://metrobloggen.se/kimbrandt/
Postat av: Sandra K P

Skriver som Angelica, härligt att höra att du är lycklig, verkar vara en toppenkille ! :)

2012-01-05 @ 18:56:57
URL: http://arachnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0