Söndag kväll

Hej hopp!
Söndag kväll då, snart är även denna vecka över. Har haft ledigt nu ända sen den 14 december, varit riktigt lyx ;) Visserligen har vi ju haft plugg att göra under lovet, men ändå. På tisdag är jag tillbaka i skolbänken igen, men sen är jag ledig från dess till måndagen veckan efter då den nya kursen börjar. Vi har kursavslut nu på tisdag. Många kan tycka det är skönt att komma in i vardagen igen men det tycker inte jag, inte den här gången i alla fall... har haft ett helt underbart lov, som jag tillbringat med de personer som betyder allra mest för mig, vill inte att det ska vara slut.
Helgen har också varit bra! Älsklingen fyllde 30 år i fredags, så han och Julia kom och hämtade mig runt lunchtiden på fredagen, så följde jag med dom till Avesta. Alexander fick vara hos sin mormor och morfar från fredagen till lördagen. Det var supertrevligt i Avesta, vi åkte hem till Mattias föräldrar så jag fick träffa dem för första gången, hans bror och syster och deras barn var där med. En aning nervöst i början, verkligen alla på en gång :) Men det gick bra, de var så trevliga. :D Blev bjuden på smörgåstårta och fika, fick se lite bilder på Mattias som liten vilket han inte uppskattade men det gjorde jag.. så söt så ;)
Därefter blev det hem till Mattias igen, Julia åkte hem till sin mamma och för mig och Mattias blev det filmmys. Skräckfilms-maraton, vi såg på Omen-filmerna! Gamla klassiker.
Somnade väl vid 01.30 kanske, å sov till 10.. det är man inte bortskämd med så jag klagar inte. ;) 

Dagen efter tog vi en sväng till Kupolen! Hade bara varit där en gång innan å det var 2006, så det var ju ett tag sedan :P Blev lite fynd med, det var en del rea på Gina så några tröjor därifrån och en ifrån JC fick följa med hem! :) Sen blev det en sväng till ICA å handlade tacos, hem hit, sen hem till mamma och pappa och hälsade på och hämtade Alexander. Min lillskrutt <3
Sen hem hit igen, bror Stefan kom hit å käkade tacos han med :) Sen tv och chill bara.. imorse lämnade Mattias oss kl 8 för han skulle iväg å spela match i Västerås, jag och Alex har bara tagit det lugnt hela dagen. Tråkiga söndagar är inte att leka med.. :P Men vi tog en promenix till ICA, så på eftermiddagen var vi ute å åkte lite pulka, men Alex var mer intresserad av att gunga och promenera runt.  

Det var min helg det :D Nu ska han få bada, sen när han somnat ska jag sätta mig med slutspurten av skrivuppgiften... wish me luck!

Hoppas ni mår bra, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0