nattinatt :)

Hej där mitt i natten.
Hoppas ni mår bra.. själv är jag trött! Satt uppe och tittade på första avsnittet av Skilda världar, det är ju så fruktansvärt bra :) Beställde första säsongen i förrgår och fick hem det idag. Ska nog se ett till innan jag kryper ner bredvid min älskade lillprins. <3 Blir dagis för honom imorron mellan 9-14, sen tar vi helg! 

Önskar att jag hade min andra favoritkille här med.. vi som har setts varenda helg plus lite till, sen vi träffades första gången för lite över en månad sedan. I helgen kommer vi tyvärr inte kunna ses, utan det blir helgen efter istället. Åh hur kommer jag klara det? Men den som väntar på nåt gott... Jag måste få säga som jag känner, han gör mig helt knäsvag och galen, det pirrar i hela min kropp bara jag tänker på han :) Vilken otrolig känsla det är att vara nykär!!

Så fina ord som han säger till mig har jag aldrig fått höra av någon förut! Nyss fick jag höra: 

När jag är med dig är jag i himmelriket. Det är som man inte befinner sig på jorden längre. Inget annat existerar än du

Jag sa det då att jag aldrig fått höra något så fint förut, och fick till svar:

Du har ändrat hela mig. Såna där saker har jag aldrig nånsin sagt åt nån annan. Du är helt enkelt i en klass för dig själv
Du har ändrat hela mig. Såna där saker har jag aldrig nånsin sagt åt nån annan. Du är helt enkelt i en klass för dig själv
[email protected] (E-postadress inte verifierad) säger:
Min vackra Ullis

Mattias, du är den finaste och bästa människa jag vet, jag älskar dig så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0