motivation?

Hej där!
Det är väl lite sisådär med motivationen att blogga för tillfället, men ett litet inlägg kan jag väl få ihop. :)

Hamnade framför datorn en sväng, har precis kikat lite Skilda världar.. blev avbruten mitt i avsnittet av min Mattias som skrev på msn, så då fick det bli ett litet break. ;) Han är ju trots allt lite viktigare än Skilda världar ändå, hoho. Fick ju hem andra säsongen idag, heeelt fast!

Annars har helgen varit toppen. Har haft Mattias och gobiten Julia här, full rulle hela helgen. Massa bus! Bland annat var vi i lekparken, hemma hos min mamma och pappa, hemma här och busade, sen var Mattias och Julia på badhuset med men då stannade jag och Alex hemma. Vi följer med nästa gång istället :D De for tidigt i söndags, då blev det en tripp in till valbo och Ikea för mig med Alex, mamma och pappa. Fick med mig lite smått och gott hem! 

Annars rullar det på med plugg i veckorna, kör på stenhårt med ett temaarbete vi gör i grupp och labbar i kemi och fysik.. men är fruktansvärt otaggad, vill att det ska vara fredag igen nu, då Mattias och Jullan kommer hit igen :) 

Nej nu är jag trött, se lite mer skilda världar, sen ta en snabbdusch och sova! Godnattttt :)
<3





Kommentarer
Postat av: Sandra

Har Mattias henne jämt eller har han henne varje helg så det låter som att han har henne jämt? :)

2012-02-01 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0