Trööött

Jahaja, ser att det är nästan en vecka sedan jag skrev sist så var väl på tiden igen. Sitter hemma bara, riktigt tröött är vad jag är. Krypa ner bredvid lillskrutten strax som för övrigt har feber :/ Men det börjar väl bli bättre, han är ganska pigg ändå. Men igår kväll hade han 40,2 i feber, stackars stackars. Idag har han inte haft 39 grader ens, hoppas hoppas han är feberfri imorgon! Jag är ledig från skolan imorgon så blir en hemmadag för oss, passa på att städa lite, kanske ta en promenad. 
Hade tenta i kemi/fysik idag, gick sådär :S får veta resultatet på fredag, fysikdelen var garanterat enklare än vad kemidelen var.. huua, hoppas jag klarade godkänt! Annars är det bara att bita ihop och åka in på omtenta sen, inget mer med det. 

Annars då, ja helgen har varit riktigt lugn. I fredags var Sarah å syrran hit på lite fredagsmys, pratade och umgicks bara. I lördags somnade Alex tidigt, det blev lördagsmys för mig och Sarah. Hon kom hit med mat från Aga som vi åt och så var det melodifestivalen såklart. Molly hade en fantastiskt fin låt, toppen att hon gick vidare.. den där Ranelid var väl... mindre bra ;) Inget fel på låten egentligen, men haha man pratar inte i musik. Sen skulle man skämmas oerhört om den skickades iväg till Esc, men det är nog ingen risk. Den verkar ju inte direkt omtyckt ;) Nej, jag håller stenhårt på Loreen hittills! Danny är med på lördag, han har säkert en bra låt han med.

Sen vet ni vad, jag har fastnat i big brother-träsket! Farligt det där, man blir beroende.. jag har egentligen aldrig följt det jättenoga, tror det var 2006 när den där Jessica vann så kollade jag ganska mycket men det är enda säsongen jag följt lite mer noggrant. Men nu är jag där igen! Så spännande ju ;) 

Och imorgon får jag hem gossip girl säsong 4, som jag längtat efter den säsongen! Så nu blir det ett break från Skilda världar ett tag, såg precis klart andra säsongen där ;) hoho.

Saknar min underbara Mattias också, men på fredag eller lördag ses vi iallafall! Då ska jag mysa sönder honom ;) <3 

Nej, sova var det, jag behöver sömn nu. Godnatt godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0