Glad alla <3dag!

Hej hopp!
Kom precis hem från skolan, ätit matlådan jag gjorde igår kväll och tänkte sätta fart med lite plugg nu. Har nämligen tenta i kemi och fysik på måndag morgon, så i veckan vet man vad man har att göra... Alex är på dagis, ska hämta han vid 15.

Alla hjärtans dag idag med, hoppas ni alla får en jättebra dag med era nära å kära :) För mig blir det som vilken dag som helst, jag ska tvätta en sväng och annars är det inga planer på schemat. Mattias är ju i Avesta så han kan jag inte fira med, men vi umgicks ju från fredag kväll till måndag morgon så jag är rätt nöjd ändå ;) Har ju min älskade Alexander att fira med, han som är det absolut viktigaste för mig och det finaste jag har. <3 

I helgen då som sagt, så blev det bara lugnt och myskväll i fredags. I lördags hämtade vi upp Julia, så åkte vi hit och hämtade Alexander hos mamma och pappa. På kvällen kom Sarah och Gabriel hit och vi åt tacos å kikade melodifestivalen såklart. ;D Gillade verkligen den där David Lindgrens låt, Ulrik Munthers var väl inte lika bra.. men fortfarande håller jag stenhårt på Loreen. Får se om det kommer någon som kan slå henne. :P
På söndagen var jag, Mattias, Julia och Alex till badhuset. Där hade jag inte varit på tre år, riktigt skoj faktiskt :) Alexander trivdes som fisken i vattnet, brydde sig inte fast han hamnade under vattnet osv.. hade riktigt roligt, dit måste vi gå flera gånger :) Så var vi i pulkabacken, på kvällen drog jag hem till Linda och tränade. Linda är gammal instruktör i gympa, så vi kör lite aerobics och sådant. Julia och Emelie var också där. Har ju bestämt att vi ska träna varenda söndag, samt varannan onsdag/torsdag.. blir nog ett träningspass igen på torsdag, och ev ett till på söndag. 

Slänger upp denna gamla härliga bild på min fantastiskt vackra son. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0