Underbart väder.

Goder kväll !
Ska strax slänga mig i soffan och kika på BB live som börjar snart. Idag står det mellan Amandus, Hanna och Tenny. Jag skulle tippa på att det blir Hanna som åker faktiskt, men man vet aldrig.. späännande. Spelar ingen roll känns det som, tycker Tenny blivit så dryg på sistone så gör inget om han åker :p 

Lillskrutt är vaken än han med, dröjer nog nån timme till innan han somnar. Han sov nästan 2 timmars middagslur idag, jag lät han sova så att febern ska försvinna ordentligt. Just det, han har haft feber sen torsdags kväll. Personalen sa att det varit många sjuka barn på förskolan, har väl blivit smittad därifrån. Men idag har han varit feberfri hela dagen så imorron kan vi gå ut och leka :) Ska kolla febern en gång till innan han lägger sig, för säkerhets skull. Så medan han sov idag låg jag och stekte ute på uteplatsen i nästan två timmar, fick lite färg också. :D Underbara sol och vårväder, stanna kvar nu! Sen kom Viktor, jag lånade hans bil och uträttade lite ärenden medan han var med Alex.
Imorron är det valborg!! Mysigt. Får se vad som händer, som det ser ut nu lutar det åt lite fest och utgång faktiskt. Med Camilla, får se om det blir några fler? Ska bli kul, ska ta det hyfsat lugnt med drickat dock. 

I fredags var det utvecklingssamtal för Alexander förresten :D Det gick så bra så, jag är en stolt mamma :)) hihi. 

Hyrde tre filmer i fredags också. "En dag, Julias ögon och Last night heter dom. Hann se "En dag" igår, en himla bra och fin film med Anne Hathaway och Jim Sturgess. Ögongodis också när det gäller honom ;) Ikväll efter BB ska jag nog se Julias ögon, en skräckfilm det faktiskt.. verkar bra! Älskar ju skräckisar jag :) 

Men nu ska jag underhålla min underbara son lite. Ni får ha en bra kväll och en bra valborg imorron! :) 

Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0