sunday night

Ska strax gå och lägga mig så jag orkar upp imorron, men innan dess tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg. Söndag kväll, har precis läst klart i boken jag sen ska göra en läslogg om. Läst i den hela eftermiddagen, Alexander fick va hos mamma å pappa några timmar. Sen kommer Emelie hit imon vid 10.30 så ska vi planera våran uppgift vi ska iväg till hennes förskola och göra. :) Ny vecka och nya tag imorron, bara att ladda om! Så hoppas vi på finare väder nästa vecka med, såhär vill jag inte ha det.

Kollat på BB ikväll med och i mitt senaste inlägg skrev jag ju att jag tyckte verkligen synd om Annika med tanke på hur Marcelo behandlar henne, men nu kan jag säga att jag bara är förbannad på henne istället. Hon lever ju en drömvärld med honom, hur kan man vara så blåögd? Hur kan man låta sig behandlas hur som helst.. och då vet hon ändå inte allt han gjort visserligen, men det är ändå mycket han gjort som hon borde vara galen på. Jag hade varit skogstokig om jag varit hon.. Är mer arg på henne än han nu :P Ajaa :) Bra att Hulda åkte istället för Amandus, men jag har faktiskt fortfarande ingen riktig favorit där inne.. Det har jag inte. Det är väl Hanna J, Lars, Vobban och Tenny som verkar vara de bästa människorna där iaf, helt klart :)

Helgen har varit bra annars. Men idag när jag var ensam hemma har jag suttit och funderat mycket och ikväll tog jag nog det svåraste beslutet jag varit med om. Himla svårt, och det känns inge vidare inom mig. Men jag är nästan 100 på att jag tagit rätt beslut. Hoppas jag! Nu är det gjort iaf. Förlåt.. <3 

Nåväl, jag ska nog städa upp lite här och sen sova.

Sov gott alla! 



Kommentarer
Postat av: Sanna

KraM

2012-04-23 @ 17:26:29
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo jag hoppas på sommarjobb på sandvik i sommar. Ska ju på intervju på fredag :S... Går det bra så jobbar jag nog, annars inte haha :P... Kramelikram!

2012-04-23 @ 22:53:43
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0