SM-guuuld

Igår gjorde vi det, vi tog SM-guld! Woho! :) Jag är ju inte supertaggad på hockey annars, men när det är slutspel blir jag laddad och när jag kollar på finalerna blir jag heltaggad och sitter på helspänn. Grymt! Hade velat vara där. Såg lite bekanta ansikten i tv-rutan också ;D Första perioden spelade de riktigt dåligt måste jag säga, Svedberg ska dock ha en stor eloge.. grym i målet! Men sen vände det, som tur var. Stort grattis till Brynäs, det var ni så värda! 

Nu sitter jag hemma, har precis lämnat lillskrutt på dagis. Han får vara där till senast 14 idag innan vi tar helg. Ska passa på att plugga lite.. det är sjukt vad mycket plugg vi har nu. För tillfället känns det ganska lugnt, men när man tänker framåt känns det mindre bra. Vi slutar ju skolan i slutet på maj, sista arbetet ska in den 5 juni eller nåt sånt. Sen är jag ledig några veckor innan jobbet på Ängsbacken drar igång i slutet av juni antar jag? Har inte fått schema för det än. Money money! ;) Oroar mig lite för den här sommaren ekonomiskt, måste verkligen försöka snåla så mycket som möjligt. Men det är typiskt egentligen, på sommaren när man behöver pengarna som mest och hitta på en massa kul så har man dom inte. Tur man kan göra mycket på sommaren som inte kostar pengar. Får väl hoppas på sol hela sommaren så vi kan hänga vid stranden hela tiden när jag är ledig ;) Nästan så jag längtar till slutet på augusti när den största lönen kommer. 

På fredag om en vecka ska jag på mitt första utvecklingssamtal för Alexander också! Ska bli riktigt kul och spännande.. vill ju veta hur det går för han. :) Skulle vilja vara med på dagarna och se vad han gör och hur han är där, hehe. Men det är ju lättare sagt än gjort. Det ser jag fram emot! 

Ruggigt väder är det ute också.. vill ha tillbaka det varma fina vårvädret! Vad händer för er i helgen då?
Återstår att se här vad det blir. Ikväll kommer Sarah iaf, vi ska ha fredagsmys! :D Var inte igår, så det ska bli skoj <3 

Men nu borde jag sätta mig och plugga. 

Ha en bra fredag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0