Saturday morning

Hej hopp!
Här är jag igen, trött å sur en lördag morgon. Alexander somnade efter 21.30 igår, å vaknade ändå 7 imorse. Trodde jag skulle få sovmorgon, men icke.. Det är jobbigt som det är att vara ensamstående, knappt få egentid på kvällarna och sen måste man dessutom gå upp tidigt.. Alexander verkar ju bara behöva 9 timmars sömn numera om nätterna, och sover oftast 1½ timme på dagarna. Men nu ska jag bli stenhård med det här, en timmes middagslur får det bli i fortsättningen. De flesta barn somnar runt 19-20tiden på kvällarna, och det ska han också börja göra. Såån otrolig energi han har! :) 

Aja, tråkigt väder var det idag med.. får se vad som händer. Kanske en sväng på stan på eftermiddagen, skulle vara nån liten marknad där. Vi åker väl dit med mamma en sväng. Ikväll kommer Mattias :) 

Dagarna som varit har varit lugna, satt i skolan med gruppen igår och pluggade.. i torsdags var jag och Alexander ute mestadels av dagen, var ju underbart väder ute. Får gärna komma tillbaka snart! 

För övrigt är jag galet förbannad på en persons skenheliga jävla beteende när han sen inte bryr sig ett smack emellanåt. Patetiska jävla idiot! Men det kanske är helt okej att det dröjer över en vecka för att ens höra av sig och fråga hur ens barn mår? "Det har varit mycket på jobbet", osv osv .. spyr på dessa urkassa ursäkter. Det finns inga ursäkter när det gäller ens barn, som borde gå före precis allt! 

Ha en bra dag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0