Ny klänning

Sitter hemma i min ensamhet, Alexander är på dagis. Satte han mellan 9-14 idag, jag är ju ledig men tänkte att han kunde vara där några timmar eftersom han var borta från dagis hela förra veckan. Han har så roligt där :) Men imorse var han jätteledsen när jag skulle gå, det händer inte alltför ofta numera faktiskt.. förhoppningsvis gick det över sen.
Jag har fixat med lite saker, bland annat mailat min llu:are angående en fältstudieuppgift jag tänkte göra nästa vecka. Tvåa nya kurser börjar nu, fick info om den första igår. Den verkar faktiskt helt okej! Imorron får vi veta lite mer om nästa.. Köpa massa böcker ska jag göra med, tur jag kan göra det av Maria så blir det lite billigare ;) 

Och snart är det påsk med!! Underbart, jag älskar påsken. Har alltid tyckt det varit en himla mysig högtid.. Alexander ska få ett påskägg i år han med ;) Och lite påskmat ska vi fixa också! Blir ju ännu mysigare när man har en underbar liten kille att dela den med :) Man uppskattar högtiderna på ett helt annat sätt än vad man gjorde förut!

Annars funderar jag på utgång i helgen faktiskt.. skulle verkligen vara jättekul, känner jag behöver komma ut och ha lite roligt med mina vänner. Så det blir nog så, förmodligen på lördag ;) Får lillhjärtat sova hos sin mormor å morfar, där han älskar att vara. 

Jag klickade precis hem en klänning från Nelly också faktiskt.. satt å kikade runt lite på de billigaste alternativen, hittade en jag fastnade för men den fanns ju inte i XS som passar mig bäst. Men av en slump hittade jag sen en dyrare klänning som fanns i XS, som var såå min smak! Så jag var tvungen.. haha. Jag är alltid så snål av mig så nu slog jag till ;) Men sen återstår det ju att se om den hinner komma innan helgen.. är ju långfredag på fredag så det är ju en helgdag. Ååh hoppas hoppas, så kan jag ha den om jag går ut. Annars får jag väl ta nåt annat och ha den här längre fram.. lär väl bli fler passande tillfällen liksom. 

Nu ska jag fixa lite lunch, sen se nåt avsnitt Skilda världar innan jag hämtar Alex. Får se om vi träffar Julia och Bella på eftermiddagen :) En sväng till lekparken kanske!

Slänger upp bilden på klänningen, sååå najs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0