Heey

Ja, nu var det ett tag sedan igen, typ en vecka sedan. Den kommer och går lite som den vill, motivationen.. Klänningen jag beställde förra veckan som jag visade bild på, låg i brevlådan idag när jag kom hem :) Lika snygg irl som på bild, den satt perfekt på mig. Längtar redan tills jag får användning för den. ;D 

Påsk har det varit också, och jag har haft en fantastisk påskhelg!! Lite för mycket godis bara, men det får man äta när det är påsk. (och alla övriga helger, ibland även mitt i veckan ;). Nej jag måste försöka göra nåt åt mitt sötsug alltså, jag ska åtminstone försöka hålla mig ifrån kakor på veckodagarna, har ju en förmåga att alltid ha såna hemma nästan. Ett riktigt kakmonster är jag, min son med. Undra vem han fått det ifrån.. 

Jaja, långfredagen var jättetrevlig iaf :) Mattias kom hit, vi var till valbo och Ikea en sväng. Fick med mig lite saker hem faktiskt. Alexander var med Viktor hemma hos sin farfar under tiden. Var bara lugnt annars, vi åt påskmat och på kvällen blev det mat från Aga och film :) På påskafton var vi mest hemma hela dagen, vad jag minns.. på kvällen åkte Alex hem till min mamma å pappa för att sova där, själv åkte jag hem till Sarah å började partajandet. Hennes jättetrevliga vän Elin kom dit med :) Vi åkte in till gävle sen, var riktigt drag faktiskt. Vi hade verkligen superkul, tack tjejer! Allt var kanon förutom att jag blev så fruktansvärt full... hahah, ja helt ärligt blev jag askalas. Vette 17 hur det gick till, lite för mycket drinkar inne på krogen antar jag. Sådär full som jag blev då har jag inte blivit på flera år, oh my god. Nej, nästa gång när nu det blir får bli såå mycket lugnare! 

Nu var man tillbaka till verkligheten igen, idag var jag på förskolan där jag har vfu och gjorde fältstudieuppgifter. Ska börja skriva på dom imorron.. Efter jag hämtat Alex på dagis var vi hem till Emma så Alexander och Alvin fick leka :) Jag fick bebismysa lite med lilla Vilma också, såå underbart. Jag vill ha en till!! ;) Okej inte än på ett tag, men ändå. Blir såå bebissjuk! 

För övrigt är det himla mycket tankar som snurrar runt i huvet på mig.. de är som en berg och dalbana, ibland känner jag mig uppåt och ibland bara neråt. :/ Nej jag får ta mig i kragen helt enkelt. Lite skilda världar så man tänker på annat, roligare att sätta sig in i andra människors problem än sina egna! Brynäs vinner ju ändå ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0