..

Hellooo !
Sleeeeptime strax. Yes yes, börjar bli trött.. :p Men en dusch innan. 

Redan onsdag kväll nu, helt sjukt vad fort tiden går. Inte bara helgerna utan även veckorna bara flyger fram! Det ryktas om att det ska bli fint väder i helgen med? Eller från å med imorron? Underbart! Vill ha hit det underbara vårvädret, så som det har varit nu med grått å dimma blir man ju deprimerad av, usch. Snart har jag gått klart den fjärde terminen på högskolan också, hoho.. bara tre terminer kvar, sen färdig. Känns bra! Slutar ju den 31 maj eller nåt sånt där.. och sen börjar jag jobba redan vecka 24. Chefen ringde mig om det förra veckan, vecka 24-32. 9 veckors jobb alltså, det är mer än vad jag brukar jobba, brukar oftast va 7 veckor :) Pengarna kommer rulla in, och det behövs verkligen!!

Vad händer för er i helgen då? Här är det ont om planer... blir nog bara riktigt lugnt, är sugen på att hyra nån riktit bra film och kolla på. Är sällan jag kikar på film numera :p Men på måndag är det valborg och då kan det nog bli lite festligheter. :)) Med syrran iaf, får se vilka mer det blir.. kan jag äntligen ha min nyinköpta snygga klänning. Får hoppas på finväder då med! 

Alex blev upp till 21.30 ikväll han, fast han sovit EN timme på dagis.. plus att personalen sagt till mamma när hon hämtat han att han var så trött när de väckte han å lite smågrinig på eftermiddagen. Ändå är han vaken till 21.30 :D Snacka om energi.. Blir dagis för honom kl 9 imorron, kan ju hoppas jag får sova till 8 då ;) 

Dusch var det. Men slänger upp en bild på Alex först, han valde att läsa tidningen ikväll runt 21.30 istället för att sova ;)

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0