:(

Hej svejs.
Då var det söndag kväll igen och ännu en helg är över.. Såg precis klart på BB. Blir lite skilda världar nu innan sängdags.. Ladda upp inför en lång skoldag imorron! Hoppas hoppas Alexander håller sig feberfri inatt nudå, den har ju en förmåga att komma tillbaka på nätterna. Var till jouren med han idag, fick vänta typ en timme innan vi fick komma in till läkaren.. de tog prover, men han har inget fel :) Är nog bara en vanlig ordentlig förkylning, han skrev bara ut lite hostmedicin till han. Skönt att de tog prover i alla fall, så man vet! Har varit feberfri idag iaf, och får han inge feber inatt så blir det dagis imorron. Skönt för han å komma iväg å leka med sina kompisar :) Har han nog saknat, inte varit där sen förra fredagen. 

Annars har helgen varit bra.. var lugnt i fredags bara. Igår var jag in till gävle och åt på church street med syrran. Fick vänta i ca 45 minuter innan vi fick ett bord, men det äre värt kan jag säga.. sååå sjukt god mat där!! :) Värt pengarna å mödan ;) 
Efter det gick vi på bio! Har inte varit på bio sen i somras så det var efterlängtat. Vi såg på This means war.. hade inte så jättehöga förväntningar på filmen faktiskt, men den var långt över mina förväntningar. Sjukt bra! :) Jag skrattar ju väldigt ofta men jag brukar dessvärre aldrig skratta åt filmer.. men den här filmen skrattade jag åt, så det säger väl allt ;) Och innan det skrattade jag med min syster Camilla med. Skrattar aldrig så mycket med någon som jag gör med henne, hon är den roligaste människa jag känner :D Sen har ju vi våran lite udda humor med ;)
Ja, den här bloggen är ju mycket till för att skriva hur jag känner med saker och ting.. nu var ju då ett väldans passande tillfälle att göra det eftersom jag inte mår nå vidare bra för tillfället.
Jag och Mattias har valt att bryta.. vi älskar varandra men vi vill för olika saker i livet :( Har aldrig varit i en sån här situation, att jag brutit med någon för att jag "varit tvungen".. Vi har tyvärr ingen framtid ihop vilket jag tycker är jättetråkigt.. :( 
Jag kan absolut leva för stunden och ta saker som det kommer, men det skulle inte funka på lång sikt med vårat förhållande.. och när jag är i ett förhållande så vill jag kunna tänka framåt.
Då känns det bättre att det tar slut nu, än att det ska gå för lång tid och det blir ännuuu mer känslor och minnen och allt vad det är. Det känns som att det bästa för oss båda nu är att det sker så fort som möjligt. Sen har vi ett varsit barn också, de blir ju inblandade dom med.. man vill inte att de ska fästa sig för mycket vid den andra. Jävla skit rent ut sagt är vad det är. Mår inte alls bra nu, det blir väl förhoppningsvis bättre med tiden.. 

Vi är i varje fall vänner, vi har fortfarande kontakt, vilket känns superskönt! Annars hade det varit riktigt riktigt jävla pissigt :( Mattias är en helt underbar människa, som jag älskar av hela mitt hjärta. Det är just därför jag mår så dåligt för att det blivit såhär... 

Ja nej, nu har jag fått det sagt med. Skönt å skriva av sig lite..

Vill få annat att tänka på nu, ska dra igång lite skilda världar och sen sova.
Hoppas ni alla mår bra :)
Godnatt, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0