Dumma jävla snö.

God morgon!
Eller morgon och morgon, förmiddag snarare.. Här har vi varit vaken i över tre timmar, strax innan 7 slog Alexander upp sina vackra blå och log sitt solskensleende. Underbara unge! Trött var jag, men vad gör det när man vaknar bredvid världens finaste solstråle. Som jag älskar dig, mitt fina barn. Han somnade runt 19.30 igår, och har gjort det nästan varje dag denna vecka. I torsdags var han vaken lite längre.. Men det har verkligen blivit bättre sen jag låter han sova endast en timme på dagen. Behöver verkligen egentiden på kvällarna. Igår var Sarah här :) Jättemysigt å trevligt! Vi åt pizza, godis, kikade på tv och bara pratade :D
Såg på Lets dance och BB.. Blir såå arg på Marcelo, hur han beter sig mot Annika! Herregud, omogna människa.. Det sorgliga är att hon inte vet allt han sa om henne igår. Usch.. Nej, hoppas hon skärper till sig och fattar hur han är. Sen äre för mig helt ofattbart att man förlovar sig inne i huset, trodde verkligen mer om åtminstone henne än så :P Jaja, underhållande tv äre iaf ;)

Jävla snö har det kommit också.. sjukt deprimerande!!! Hoppas den försvinner fort fort! 

Idag kommer Mattias & Julia hit :)) Får se vad vi hittar på, en sväng till lekparken kanske. Blir bara lugnt.. eller lugnt och lugnt med de två vildingarna var väl att överdriva ;)

Nu vill Alex underhållas, sätter oss och bygger lite pussel. Han älskar det och är såå duktig på det också :)

Men måste bara först dela med mig av en rolig sak som hände på förskolan för ca två veckor sedan, när jag hämtade Alexander. Hade dagen innan pratat med två pojkar i 5-6års-åldern om lite allt möjligt, där ute på gården. Så andra dagen när vi var på väg hem pratade jag med dem igen, och efter en stund frågade den ena bara sådär: När blev du kär i någon och när födde du barn?

HAHAHA, så klockren kommentar :D Barn dom kan dom! ;D 

Men ni får ha en bra lördag, puss puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0