Bryyynäs

Sitter här och kikar hockeyn, riktig rysare nu.. man blir ju laddad när det är slutspel, annars bryr jag mig inte så mycket ;) De ligger under med 3-2.. det är det jag tror att nu har skellefteå blivit riktigt taggade när de vann sist, så det här kan sluta hur som helst. Får hoppas de tar hem det på torsdag annars, hemma dessutom!

Ska väl slå över till BB och sen sova. Ledig imorron, eller ledig å ledig.. får bli hemmaplugg. Blev skolan både igår och idag.. mycket plugg nu. Men har skrivit klart två uppgifter jag lämnat in i alla fall. Slutar ju skolan redan i slutet på maj, känns grymt skönt att det är bara lite över en månad kvar! Sen blir jag ledig några veckor innan jobbet drar igång. 
Alexander somnade tidigt ikväll, jag har kortat ner hans sovtid nu på dagis till en timme. Och ja, det gav ju resultat också :) Dock sa dom att han varit grinig på eftermiddagen för han verkade trött, men det tar ju ett tag innan han kommer in i det också. Ramlade ju och slog näsan igår på dagis också :( När jag precis kommit in till gävle ringde dom å berätta det, mamma fick åka å hämta han och sen vidare till doktorn. Ett ordentligt jack mellan näsborrarna blev det.. Men det skulle läka, bara att vänta ut det.

För övrigt har vi haft en bra helg :) Tagit det lugnt mestadels. 

Jag är såå sugen på att se titanic i 3 D.. En av de bästa och finaste filmer jag vet :) Men ekonomin tillåter inte just nu.. Nån som bjuder mig?? ;) 

Nej, ska väl återgå till hockeyn.. 

Min egna lilla brynäsare ;) <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0