:)

Ojoj, ser att jag har några läsare kvar ändå, fast jag aldrig bloggar mer. :) Vad roligt, trodde jag skulle ligga på noll sen en massa dagar/veckor tillbaka..
Nej jag får väl erkänna att jag tappat motivationen helt, det är så mycket med annat så jag finner ingen ro till att sätta mig ner och bara skriva. Men såhär en söndagsförmiddag när jag busar och myser med min underbara son så kan jag väl slänga in ett inlägg.
Alexander har fått ögoninflammation och egentligen var vi bjuden på Malous 1års-kalas idag, men eftersom det är smittsamt så riskerar vi inget, vi åker dit och gratulerar nästa helg istället. :) Annars har det varit en lugn, trevlig och mysig helg. :) Igår var vi i lekparken i stadsparken, där träffade vi både Nathalie och Lukas, Julia och Bella samt Emelie och Stella. Annars vad har hänt mer? Jag är på VFU på en förskola, och ska börja min femte vecka där imorron.. helt otroligt vad veckorna går fort!! Jag ska vara där i 6 veckor, så bara två veckor kvar nu, sen tillbaka till skolan igen.. himla bra att man fått så lång praktik ändå.

Annars då, ehm.. var på lobby för några helger sedan, ignen höjdare men helt okej. Den 5 november blir det fest och utgång igen, sen den 11 november ska jag på IDOL i läkerol arena med Sarah å Tove. Ska bli skitkul, är ju helt inne i det varje fredag :)

Lilleman blir 14 månader den 1 november, jag har sagt det förut å säger det igen, helt sjukt vad tiden går! Min duktiga stora kille. Känns som han lär sig nya saker varje dag, och den 10 november har jag inskolningssamtal för han på dagis, då ska han börja på solgården. Är inge nervös nu men hinner väl bli.. men gud så spännande!! :)
Min mamma går med han på öppna förskolan på seljansborg varje fredag iaf, jag kan ju inte gå nu när jag är på praktiken.. men det är bra att han får gå en gång i veckan, så hinner han kanske vänja sig lite åtminstone.
Ja vad ska vi hitta på idag då? När det inte blev nå kalas så tar vi väl en svängom till lekparken igen, där trivs ju alexander! Ikväll äre plugg som gäller.
Ha en bra dag ! :)
Vi för en vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0