Weehoo!

Hej allihopa! :)
Sitter hemma nu, lilleman har precis somnat efter vällingen och jag inväntar att ESC ska börja, andra semifinalen! Saade går ut som nummer 8. :D Haha, nörd jag är. Men hoppas verkligen han går vidare nu, men det tror jag! Nu kör vi Sverige! ;D

Annars då? Jo det kanske de flesta av er vet, om ni är vän med mig på facebook å har sett vad jag skrivit där dvs, men jag fick lägenheten på bruket! :D Den jag låg trea på.. så himla glad, ska bli så skönt med eget nu till mig och lilleman.. riktigt efterlängtat! Inflyttningsdatum var egentligen 1 aug, men jag och han som bor där gjorde upp så att jag flyttar in redan 1 juni, eftersom han ändå ska flytta före det. Perfekt. :D Har man hela sommaren framför sig där också, mys! Det är ju inte heller mitt i smeten, utan lite utanför bruket nästan, skulle man kunna säga.. man ser murgårdsskolan från uteplatsen :)
Ja, så nu har jag fullt upp de kommande veckorna.. massa fix hit och dit, handla möbler osv osv.. sålde ju soffan och soffbordet jag hade förut till bror så att.. ska bli kul att shoppa lite nytt ;)
Utöver det har det varit som vanligt, gym och promenader :) Helg nu snart också, blir väl bara lugnt.. ESC IGEN på lördag är väl det enda jag vet ;P
Hoppas ni får en finfin kväll, pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0