vilken förskola?

Hej idag igen!
Wooho, nu var jag minsann supersnabb på att uppdatera :) Men jag hoppas mitt inlägg som jag skrev inatt syns för er? För mig syns det inte när jag kikar in bloggen, men kan ju bli sådär ibland :S jag uppdaterade i alla fall ett halvlångt inlägg inatt. 

Alexander sover sin förmiddagslur just nu, och han har dessutom blivit såå duktig och börjat sova hela nätter! :D Eller han har i alla fall gjort det 3 nätter i rad, stoolt. Förut vaknade han alltid vid 2-3 och fick lite välling för att sen somna om, men nu får jag hoppas det fortsätter såhär. Får se vad vi ska göra idag? Är ju tråkigt väder ute.. :S

Men för tillfället sitter jag och funderar på förskolor.. Har ju inte sökt ännu, pga att jag inte visste vart jag skulle bo, ville ju söka den förskola som ligger närmast. Men nu när vi vet vart vi ska bo, så lutar det ju åt brukets förskola eller takläggaren. Men vilken ska jag välja i första hand? Bruket ligger ju närmare, men jag har inte hört någonting om den förskolan.. är det någon som vet något? Jag tror ju absolut att den är bra, men kan vara bra att höra sig för.. takläggaren däremot har jag bara hört gott om. Nåja, tell me! :) 
Har ju tänkt att Alexander ska börja i januari nästa år, men vi får se, pratade nyss med rektorn för dessa förskolor som berättade att de tar in så gott som hela tiden så fort det är en ny plats. Han blir ju 1 år och 4 månader i januari, så det vore ju lagomt.. december eller januari ska jag nog söka för :) 

Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0