tröttis

Ojsan, det går bara sämre å sämre med mina inlägg här. :P Kanske skulle lägga ner? Nej fan, nu tar vi nya tag istället. :D Det är jag bra på att göra!
Hm, de senaste dagarna har väl varit rätt så lugna ändå, vad jag kan minnas. Glömmer bort vad jag gjort, men det är väl som vanligt.. vi slutade trea i lördags i ESC, en bra placering att vara nöjd med även om jag blev besviken då vi ledde innan. Igår var Viktor här, vi tog en promenad med lillen bort till bruket så jag fick visa vart jag kommer bo, å idag har det varit lugnt igen.. regniga tråkiga dagar :S
Imorron ska jag till Sandvikenhus och skriva kontrakt på lägenheten, wiihoo :) Så ska jag kanske gymma, å ev en sväng till Tigréns någon dag å kika lite.
Förresten har jag glömt att skriva det här, men Alexander har börjat säga "Hej" :) hihi, hans första ord! Hörde det strax efter att han blivit 8 månader en morron när han stod upp i sin säng, å jag precis vaknat, så sa jag Hej till han.. då sa han "HE HE HE", flera ggr. Sen har han sagt "Eeeej" flera ggr. Så himla roligt, mysunge. Inte konstigt det blev första ordet, så mycket hej som han får höra jämt ;P
Nytagna bilder på min cooling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0