sommarjobb

Hejsvejs!
Idag är jag glad! Monika på ängsbacken ringde mig idag om sommarjobb! :) Jobbade ju aldrig förra sommaren men 08-09 var jag där, å ska förmodligen vara på samma avdelning igen, perfekt. Ska jobba mellan vecka 26-31 och det blir 75 %.. sa att jag helst inte ville ha heltid pga att jag har barn, som tur var fick jag 75 då. Niiice. Lite extra klirr i kassan, det behöver jag.. hade ju annars tänkt ta ut alla föräldradagarna över sommaren, men nu kan jag istället ta dem de dagar jag är ledig, sen kan jag spara resten till i jul ev :) 

Letar lägenhet som en tok också.. ligger trea på en på Bruket, sen har jag satt upp mig på en till på bruket samt en på baldersplan. Håller alla tummar och tår för att ettan och tvåan på den på bruket ska tacka nej, så ska jag dit å kika på den :) Skulle iofs kunna kika på den redan nu, men känns onödigt när man inte vet om man kommer få den.. får se om jag hör något snart, annars ska jag ringa han som bor där någon dag här i veckan igen, och höra om han hört någonting.

Annars idag har det varit rätt så lugnt, har ju blivit så kallt :/ Vart tog vårvärmen vägen?? Blev iallafall en promenix på eftermiddagen. Nu ska jag snart skjutsa Camilla till Björn, sen ska jag in på Ica och småhandla.

Bilderna från i lördags, yees. Ser sjukt blek ut på vissa haha, men det är blixten.. är inte sådär blek irl! :P Lägger inte upp exakt alla, orkar inte ;D Men de finns på facebook som sagt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du verkligen bo på bruket med barn då?

tänkte på att det är så stökigt där nu och i stort sett blivit "nya bj" :(

2011-05-02 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0