sommar <3

Hej!
Nu var det flera dagar sen jag skrev, igen :P Bloggtorka, joorå ;D
Jag är himla glad och tacksam över det fina väder vi fått, det är ju helt underbart.. älskade sommar! Verkar som det ska hålla i sig ett tag med, nice nice.

En hel helg har gått, dagarna bara springer iväg.. i fredags var det iallafall filmkväll med Camilla å Sarah här hemma, med en massa onyttigheter.. göött :) Sen i lördags var det bara lugnt, Alexander hade lite feber pga tänderna i både fredags å lördags, som tur var inget som märktes på han alltför mycket :) Den första tanden har ju kommit men har ännu inte kommit fram helt, sen är det en till bredvid som börjar kika fram. Det jobbiga med det här är att han inte vill äta, han har ätit dåligt i flera dagar nu.. Välling, gröt och frukt går bra, men just med maten är det värre.. idag fick jag bara i han några tuggor av lunchen, å han blir bara gnällig när jag ska ge han mat. Lite smått frustrerande, men han mår ju bra i övrigt och är jättepigg, huvudsaken. Det ska ju vara vanligt att det blir lite matvägran i samband med tänder, men får ringa bvc annars.
Ja, det är väl promenader och utomhusliv det varit mestadels de senaste dagarna, hehe. Var å gymmade igår eftermiddag också, med Sarah å Camilla. Inte en människa där först, alla var väl ute i solen.. men sen kom det lite fler. Det gick bra, ska väl ta ett pass igen imorron eller onsdag. En sallad på Viking unnade vi oss också efter gympasset, innan vi åkte hem. Godaste salladerna i stan där! :)

Imorron får vi se om det blir Öppna förskolan, isåfall träffa Julia och hennes gobit Bella där :) Sen imorron kväll är det första semifinalen av ESC! Wiiho, spännande. Eric ska vara med på torsdag, tror han kommer gå till final utan problem å sen tror jag det går hyfsat bra i finalen med. Men vi får se.. har inga jättefavoriter annars, men Norge är bra! Och Estland med. Spännande spännande hur det går!
Annars väntar jag på besked om lägenheten på Bruket, bör som sagt få veta här i veckan hur det blir.. hoppas hoppas hoppas att jag får den!
Nu ska jag strax ta en dusch, sen lägga mig lite tidigare för en gångs skull!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0