partyy

Hej hopp.
Är såå himla trött så orkar egentligen inte skriva, men känner att jag måste när jag inte skrivit på heela helgen.. hoppas ni haft en bra helg och en bra valborg! Själv har jag haft det kanonbra :) I fredags var det väl bara lugnt, hände inte alltför mycket vad jag kan minnas just nu..

Men igår var det ju fest :) Alexander fick vara med sin mormor och morfar under tiden, å det hade gått jättebra.. han hade inte gråtit efter mig eller så, men nu är ju han väldigt nära både sin mormor å morfar också så det hade jag väl inte trott heller, men lite oroligt var det ju. Tur det gick bra i alla fall! Jag for hem till Sarah vid 17, så gick hon och jag direkt till Napoleon och åt god mat. Jättemysigt å trevligt.
Gick sen hem till henne där vi började dricka lite smått, i väntan på de andra.. Camilla dök upp någon timme senare, å sen kom även Sirpa lite tidigare också som skulle skjutsa in oss till gävle :) Därefter kom Fanny och vi fortsatte dricka, prata, knäppa kort å ha kul helt enkelt. Ännu senare kom även Sofia och Frida förbi, trevligt :) Runt 22.45 sa vi hejdå till Sofia och Frida å for in till gävle. Var inte så jättemycket folk till en början men vi var ju tidiga också. Det kom fler och fler, å till slut blev det bra mycket folk! :) Hade jättekul hela kvällen, drack och dansade.. Saknade min lilla älskling också samtidigt som jag hade så himla kul och verkligen behövde den där kvällen.

Idag blir han dessutom 8 månader! Helt otroligt :) Häromdagen blev jag lite rädd förresten, jag gick ut i hallen en snabbis medan han var ensam i vardagsrummet, så kommer jag tillbaka och då har han ställt sig upp med hjälp av fåtöljen som han brukar göra, bara det att han hade släppt taget om den så han stod helt själv flera sekunder utan stöd på lite vingliga ben.. rusade dit ifall han skulle ha ramlat, men blev sååå stolt :) Stora killen, det går fort med mycket nu.

Nej nu ska jag sova. Finns bilder från gårdagen, men de kan jag slänga upp imorron.. de ligger redan ute på facebook så om ni är vän med mig så kan ni ju kika där.

Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0