omg

Det är ju ffs en vecka sen jag skrev! Bloggtorka eller vad? :P Tss..
Har tappat lite av orken med att blogga, vet inte varför. Är väl för att man har fullt upp hela tiden, I guess..

Nåja, vad har hänt sen sist? Ehm.. det har väl varit som vanligt, mestadels. Igår (söndag eftermiddag) kom Viktor å Paul för att hämta Alexander å ta med honom till deras släktingar i Jäderfors. :) Som tur var hade allt gått jättebra, skönt!! För mig och Camilla blev det en sväng till Dollar och Jysk.. handlade lite smått å gott till lägenheten. Förra veckan beställde jag ett paketpris från Tigréns här i Sandviken också, en soffa, ett bord och en matta. :) Sen köpte jag även ett köksbord på jysk i fredags. Soffan får jag till lägenheten nästa måndag, (iiih, jag flyttar om en vecka!), ska hämta nycklarna redan på fredag eftermiddag, alltså tidigare än det var tänkt och börja flytta in lite grejer redan i helgen. Längtar! Ska in till IKEA på onsdag tror jag, å shoppa lite mer. Mycket shopping nu. ;D
Jaa, för övrigt har jag suttit uppe med ett herbarium som ska vara klart när skolan börjar i höst igen (jag pluggar till förskollärare på hig för er som inte visste), å med detta herbarium ska vi ha fotat 50 växter, skrivit vad de heter på svenska å latin, samt skriva vart vi hitta dem, alltså vilken stad, vilket datum å vilket ställe. Det är myckeeet, å jobbigt.. men tror det går framåt! Var på bibblan och lånade böcker idag, så nu jäklar! Vill hinna klart så fort som möjligt så jag får en lugn sommar sen, ska ju jobba också, men när jag är ledig från det så vill jag vara ledig också! Apropå pluggandet, har ju pluggat ett år och har 2½ kvar innan jag är färdig.. spännande i höst, kommer ju hamna i en ny klass också eftersom jag hoppade av ett år när jag blev mammaledig. Men fy, vad nervöst å komma ny till en klass! Aldrig varit med om det å det trodde jag aldrig jag skulle få vara heller :p Men det går nog bra, hoppas jag :) 

Kan ju skriva upp en lite rolig sak som hände på gymmet i lördags, när jag och Camilla var där. Vi satt på en varsin sådan där vibratormaskin, om ni förstår vad jag menar.. det vibrerar och man låter liksom darrig på rösten när man pratar.
Så frågade jag Camilla om vi skulle se titanic sen på kvällen.
Hon sa ja, det kanske vi kan, å fråga hur jag kom att tänka på den filmen helt plötsligt?
Därför att min röst när jag satt på vibratormaskinen lät som Jacks röst när han ligger i vattnet å fryser, i slutet av filmen. Därför kom jag att tänka på den filmen. :D 

HAHAH.. vår sjuka humor :D 

Aja, godnatt på er! Får se när jag uppdaterar igen, håll utkik för plötsligt händer det ;D Kanske snabbare än ni tror :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0