lägenhetskik

Hejsaaan :)
Nu var det några dagar sen jag skrev igen :P Å vad har hänt sen dess?
I tisdags var det bara lugnt har jag för mig, var å gymmade igen då med Sarah :)
Sen igår kom Linn hit på eftermiddagen och hälsade på.. mycket trevligt, hon har ju bara träffat Alexander en gång förut å han var ju lite större nu än sist hon såg han :) Fika å prata blev det..
Sen igår kväll åkte jag och mamma iväg och kollade in den där lägenheten på bruket, som jag skrev om tidigare :) Ligger visst tvåa på den nu, pratade med sandvikenhus och den som låg etta har tackat nej, men den som ligger före mig har skrivit i ja över nätet.. men när jag pratade med gubben som bor där nu så är jag den enda som hört av mig och kommit och kikat på den.. Så den som ligger före mig borde ju inte vara säker på att den vill ha lägenheten, eftersom den personen inte kikat på den ännu, tycker man :P Jag skulle i alla fall inte tacka ja till något jag inte sett.. Sista svarsdatum var 9 maj, så jag antar att jag får veta nästa vecka, om den är min eller inte ;) Men den var fin faktiskt, lägenheten. Skulle passa mig och Alexander perfekt med en relativt stor uteplats, toppen att ha sån när man har barn tycker jag. Sen är det även en lekpark utanför också, passande även det.. Jag frågade honom om hur pass lugnt det är i området och han lät väldigt övertygande när han sa att det är lugnt där :) Så jag känner mig väldigt intresserad av den, å håller alla tummar och tår nu för att den ska bli våran! Annars är det bara att leta vidare, inget mer med det. :P 

Sen idag på eftermiddagen tog jag och Alexander en promenad till stan och hem till Julia och hennes lilla Bella :) Jättesöt liten tjej, hon är ca 3½ månader yngre än Alexander. Alex var blyg i början, men sen satte vi han och Bella framför varann och då sken han upp, hihi. Var där en stund, sen tog de oss sällskap en bit när vi skulle tillbaka hem. Nu ikväll blev det gym igen med Sarah :) Gick fint, tänkte köra igen på söndag.. får man träna bort om man stoppat i sig några onyttigheter i helgen ;)
För imorron är det fredag och helg, jag har dock inget planerat förutom gym. Blir väl en lugn och skön helg, film eller liknande bara! :)
Nu ska jag faktiskt kika film med sis, men först lägger jag upp dessa bilder på Alexander, från ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0