Flytt!

Hej hopp på er fina!
Då var helgen över och imorron är det flytt på g! Wiihoo, äntligen får vi vårt boende, jag och min lillälskling. Ska bli toppen! Viktor å pappa hjälper till, lilleman får vara hemma med mamma/mormor.. men känns som man har maaassor att göra, såå mycket som ska fixas och donas. Blir väl inte en lugn stund på hela veckan kan jag tänka mig :P Men det är det värt. Så bli inte förvånade om ni inte hör alltför mycket av mig under den kommande veckan.. får se när jag först å främst får internet, har ju ett virus i datorn som måste fixas också. Hatar att vara utan internet, hoppas det inte tar alltför lång tid. 

Annars har helgen varit ganska så lugn, flyttade in lite smågrejer i lyan med Viktor å Paul i lördags, tack tack för hjälpen! :) Var cruising igår, blev inget för mig dock, vi ska gå ut den 11e istället så jag taggar till dess :) Ska bli riktigt skoj, å självklart är det gävle som gäller.
Nu ska jag packa vidare i flyttlådorna, samt duscha! Sen sova!
Hoppas ni får en fin vecka!
Mitt allt, älskar dig mer än allt, vackra du! <3 För dig gör jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0