finväder!

Hej hopp!
Torsdag idag, finväder ute, perfeekt :) Närmar sig helgen med, å imorron hämtar jag nycklarna till lägenheten! Perfeeekt.

Lilleman somnade precis sin förmiddagslur, han var såå trött pga att han sovit dåligt inatt.. vaknade runt halv 4-tiden och somnade inte om förrän 1½ timme senare, väldigt grinigt var det också. TJI fick jag för att jag skrev här och på facebook att han sovit så bra de senaste nätterna, utan att ens vakna och vilja ha välling.. jorå, där fick man så man teg ;P tsss..
Somnade ju väldigt sent igår med, inte förrän kl 23. Men tror det berodde på att han sovit 12½ timme natten innan, samt en timme på förmiddagen igår, och sen var han såå himla pigg igår eftermiddag.. somnade inte förrän vid 16.30-tiden och sov då ca 45 min.. jag var inte hemma då heller, utan for till IKEA med mamma och Camilla, så pappa/morfar fick vara barnvakt :) Det hade faktiskt inte gått sådär superbra, han var väldigt grinig och han tycker ju om sin morfar otroligt mycket annars så jag trodde det skulle gå bättre än vad det gjorde. Men det kan ju även vara så att det är några tänder eller något som spökar, eftersom han var grinig inatt med, lika imorse när han vaknade så var han väldigt grinig.. han brukar skina som en sol när han vaknar :) Aja, det har gått bra sen i alla fall, får se hur humöret är sen när han vaknar. 

Som sagt så blev det IKEA igår, inhandlade en del.. det blev en hylla, en spegel, en taklampa, en jääättefin vit kudde med svarta blom-mönster att ha i soffan, samt lite småprylar.. två tröjor inne på gina som var på rea också. Så nu är jag taggad på att flytta dit och göra i ordning lite. ;D 

Nu ska jag göra mig i ordning, när Alex vaknat ska han få mat, sen ska vi bege oss ner på stan och möta upp Julia och lilla Bella. Ska gå å ta en lunch/fika, treevligt :)
Ha en fin dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0