Valbo

Hej hopp.
Nu var det några dagar sen igen, inte skrivit sen i lördags förmiddag ser jag :S Sen dess då, vad har hänt? Var bara lugnt hemma i lördags, såg på melodifestivalen och jag fick som jag ville, Eric vann! Spännande att se hur det går i tyskland sen!
I söndags gjordes inte så mycket vad jag minns nu, på kvällen kom Viktor hit och for på måndag förmiddag igen.. å igår var jag ute och tog en promenix med Camilla å Alex, sen gick vi hem och spela lite nintendo wii. På kvällen var det bara massa tv, på måndagar äre mycket tv numera. :D

Idag blev det en sväng till valbo med lilleman, där vi mötte upp Helena och hennes lilla Filip. Jättetrevligt, Filip var ju bara 1 månad sist jag såg han, nu är han snart 3 månader. Sååå söt, å såå liten bredvid Alexander. Höll i honom medan hon provade kläder och Alexander sov i vagnen, å han var såå lätt att bära. Har Alexander varit sådär lätt? haha. Jag hittade iallafall två tröjor och ett par byxor till Alexander, en tröja som jag köpte till Filip också eftersom jag inte hunnit köpa någon present till dem tidigare, å sen blev det tre par strumpor till mig själv, ett linne, en tröja, ett par tights å en bok till mig själv. Jag som tycker om att läsa har ju inte blivit att göra det så mycket på sista tiden, men nu när jag har kvällarna fria så vore det skönt att sätta sig ner med en bra bok. :D Får påbörja den ikväll då.. så åt vi lunch också, å när jag kom hem tog jag en promenad med Alexander, såå skönt ute. Men hörde nåt om att det ska bli mer snö senare i veckan, gillas inte!!

Annars i veckan har jag inga planer, ev öppna förskolan på fredag och träffa Sarah sen, men onsdag å torsdag ser tomma ut. Kanske försöka få tag i en gåstol till Alexander? En tripp till Barnens hus vore inte helt fel. :) Om någon inte har något för sig är det bara att hojta till, jag är öppen för förslag!! :)
Nu ska jag ner till min son och leka med honom :)
Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0