update

Hej!! :)
Nu var det några dagar sedan igen, jag har varit sjuk å sjuk å lite mer sjuk, hela tiden. Därför jag inte har skrivit... Först idag har jag äntligen blivit på bättringsvägen, efter en veckas feber! Varit feberfri hela dagen, trodde jag aldrig skulle hända. Alexander var feberfri i måndags, men igår fick han liite feber igen, å var gnällig på kvällningen och inatt, stackarn. Men idag har han varit pigg och kry igen. :) Nu håller vi tummarna för att det håller i sig för oss båda! Jag har ju dock blivit öm på ena bröstet, misstänker det är mjölkstockning på gång... äre inte det ena så äre det andra :P Men jag har masserat å duschat det i varmt vatten åså, så tror å hoppas att det är på bättringsvägen.. annars får jag ringa till bvc och höra mig för.

Igår tog vi oss äntligen ut på en promenad iaf, jag och lillen. Riktigt skönt att få komma ut måste jag säga, efter att ha varit instängd i 5 dagar... fy 17, jag tror jag höll på att bli deprimerad där ett tag :S Kändes som jag skulle börja grina för ingenting, å fick riktiga jävla humörsvängningar. Kan bero på att jag var inne så länge, måste få komma ut annars blir jag tokig.. men idag fick lillen hålla sig inne i å med att han hade liite feber igår igen, så jag tog mig till ica en sväng med Camilla istället. 

Imorron ska jag, Alexander å Viktor till Barnens hus och köpa en gåstol till honom, ska bli kul att se vad han tycker om den sen. :) Ska även kolla på en större bilbarnstol, kika vad de kostar iallafall.. behövs ju en sån snart med! Dyrt blir det!! Sen senare ska jag till valbo en sväng med Camilla, lillen och Sofia tror jag :) Ska nog inte ha så mycket, men kul att följa med som sällskap. 

Nu blir det dusch, sen sova.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0